Re: de babycakes cakepopmaker is binnen en dit is het resultaat...
Ik heb net pops gemakt die ik met de maker heb gemaakt...bijbehorende mix was iks..nu met de cc ix en dat werkt super.....
Ik heb ze geplaatst in apart topic hier bij klein en fijn
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » de babycakes cakepopmaker is binnen en dit is het resultaat...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb net pops gemakt die ik met de maker heb gemaakt...bijbehorende mix was iks..nu met de cc ix en dat werkt super.....
Ik heb ze geplaatst in apart topic hier bij klein en fijn
Ik heb hem ook binnen...ga hem nu maken maar twijfel of ik het met cupcakes mix of biscuitmix moet maken 
Hmmm ik heb cupcake-mix gebruikt van Funcakes, maar met 4 minuten (zoals in de beschrijving staat 4-6min.) waren ze pas gaar... ze zijn wel heerlijk en makkelijk!
Ook ik heb de babycakes cakepopmaker binnen en ben ook gelijk aan de slag gegaan. Ook bij mij bleek 4 minuten veel te lang te zijn.
Nog een keer geprobeerd en dat was een stuk beter
Ik heb ze even wat af laten koelen, toen de stokjes er in gedaan. Toen ik ze in glazuur wilde onderdompelen draaide het cakeje mee en zakte op het stokje naar beneden.
Ik weet niet wat ik moet doen om dit te voorkomen en wat ik verkeerd doe.
Kunnen jullie me helpen alsjeblieft?
Yvette, je moet het stokje even in de gesmolten candy melts doen, en daarna in het balletje steken! En dit even goed uit laten harden.
idd even het stokje eerst in chocolade dompelen en goed laten opdrogen
ik leg ze nog even in de vriezer , dan zijn ze zeker goed vast en vallen ze er niet af!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » de babycakes cakepopmaker is binnen en dit is het resultaat...