1

Onderwerp: 'n kleine parade

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets geplaatst heb. Meestal vind ik ze niet "goed" genoeg. Maar ik blijf wel gezellig bezig en ik leer veel bij.

Maar nu heb ik een aantal taarten die ik zelf wel goed genoeg vind.

Pingu taart gemaakt terwijl de mussen van het dak vielen, juist, het vorig weekend. Leuk contrast 35 graden en dik onder nul. Gevuld met laagje aardbeienjam en gele room met verse aardbeien.
http://i1024.photobucket.com/albums/y310/kruimelbo1/SDC13957.jpg

Koekiemonstertaart voor de 1-jarige Sem. Gevuld met laagje aarbeienjam, gele room en slagroom.
http://i1024.photobucket.com/albums/y310/kruimelbo1/SDC13968.jpg

Zomerse stapeltaart die eigenlijk hier niet thuishoort  :o . Een keer per maand vieren wij in onze afdeling de verjaardag van de mensen die die maand jarig zijn. In juli hebben de jarige mij gevraagd om een taart te maken. Trots was ik maar ik vond het ook eng....
Dit is het geworden, een beetje afgekeken bij Peggy, al kom ik nog niet in de buurt van wat zij kan. Ook weer gevuld met de frisse vulling, aarbeienjam, gele room en slagroom.
http://i1024.photobucket.com/albums/y310/kruimelbo1/SDC13781.jpg

Ik zie nog best wel verbeterpunten die de ontvangers niet zien maar ik ga goed voorruit vind ik zelf.

2 Laatst bewerkt door Jeanine_ (26-08-2012 10:17)

Re: 'n kleine parade

Niet zo bescheiden, ze zijn geweldig! Ik plaats hier taarten die lang niet in de buurt komen van jouw creaties! Echt top!

Hoe heb je koekiemonster gemaakt?

Life takes you to unexpected places, love brings you home

3

ze zijn inderdaad heeeel mooi! vaker taarten plaatsen hoor, ook als je zelf niet tevreden bent  :Y

4

Ik ben het helemaal met Jeanine eens, wat een mooie taarten!  :thumb:  Ik hoop dat ik (als beginner) ooit zulke taarten kan maken! Vind je kleurtjes ook helemaal leuk!

5

Deze zijn toch heel mooi ? Niet te kritisch zijn voor jezelf :)

6

Leuke parade!!! Koekie vind ik echt GEWELDIG  :Y  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

Dank je wel allemaal!! Dat doet mijn zelfvertrouwen heel goed!

Toevallig zijn dit allemaal taarten in dezelfde kleuren. Nu ben ik zelf erg fan van grijs/zilver en blauw dus ik vond het geen straf om deze taarten te maken.

Koekiemonster heb ik eerst geboetseerd wel blauwe fondant gebruikt.
Daarna heb ik met de sugargun (disk om gras te maken) allemaal kleine stukjes gemaakt en willekeurig op het poppetje geplakt.

8

Wat een werk! Maar het ziet er geweldig uit. De kleurencombinatie doet het idd goed.

Life takes you to unexpected places, love brings you home

9

Mooie parade, je hebt toch heel wat in je mars vind ik.
Koekiemonster is geweldig.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

10

Hoi Antoinette,
Leuke taarten.  :thumb:  :thumb:
Volgens mij heeft mijn zoon Jos foto's van deze taarten vorige week nog aan mij laten zien via zijn telefoon. Jullie zouden collega's zijn. Ik ben benieuwd of ik het bij het goede eind heb. :)

11

Heel erg mooi! Fijne combi, blauw wit en zilver! Topparade!

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

12

Als jouw zoon bij de gemeente Waalwijk werkt dan zou dat zo maar kunnen!!! Nu hebben we meerdere Jossen dus ik ben benieuwd hoe zoonlief van achteren heet. Twee Jossen heb ik ook op facebook, een is ICT-er en de andere heeft een hele lieve blonde vriendin. En laat die nou net mijn stagiaire geweest zijn. Of misschien is het toch nog een andere Jos?

13

Niet goed genoeg om te posten??? Nou, als deze niet goed zouden zijn, hoef ik nooit meer te posten denk ik zo!
Ze zijn werkelijk schitterend!
Dus... Vaker posten. Anders durf ik ook niet meer  :D

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

14

Antwannette schreef:

Als jouw zoon bij de gemeente Waalwijk werkt dan zou dat zo maar kunnen!!! Nu hebben we meerdere Jossen dus ik ben benieuwd hoe zoonlief van achteren heet. Twee Jossen heb ik ook op facebook, een is ICT-er en de andere heeft een hele lieve blonde vriendin. En laat die nou net mijn stagiaire geweest zijn. Of misschien is het toch nog een andere Jos?

Het is de Jos met die hele lieve blonde vriendin!! :)  :) jouw voormalige stagiaire.
Ik zie dat jij ook heel wat mooie taarten maakt. Leuk hoor!

15

Prachtige taarten allemaal,  ziet er goed uit hoor!!  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

16

Wat leuk Kweenie! Samantha heeft een speciaal plekje bij ons veroverd en dat ze dan op het eind de klik met Jos kreeg..... We vonden het allemaal zo schattig. Jos zit naast ons, er zit nog net een muur tussen maar dat is ook alles.
Wat is de wereld toch klein he?

17

Antwannette schreef:

Wat leuk Kweenie! Samantha heeft een speciaal plekje bij ons veroverd en dat ze dan op het eind de klik met Jos kreeg..... We vonden het allemaal zo schattig. Jos zit naast ons, er zit nog net een muur tussen maar dat is ook alles.
Wat is de wereld toch klein he?

Dat kun je wel zeggen. :)
Veel "taartplezier"en ik zal je taarten in de gaten houden en bewonderen. ;)

18

super leuke taarten!! dus zeker de moeite waard om te posten!!