Onderwerp: W&P, taartwaardig?
Altijd een beetje onzeker over m'n puzzelplaatjes. Is deze taartwaardig? Mijn zoontje zag in ieder geval meteen dat het Woezel en Pip waren, maar zijn ze ook een beetje 'echt'?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » W&P, taartwaardig?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Altijd een beetje onzeker over m'n puzzelplaatjes. Is deze taartwaardig? Mijn zoontje zag in ieder geval meteen dat het Woezel en Pip waren, maar zijn ze ook een beetje 'echt'?

Ik vind het taart waardig
vind hem erg leuk !!
Ja joh sprekend, super goed en heel netjes gelukt.
Zeker goed gelukt!
Heel strak en supermooi gepuzzeld!daar hoef je echt niet over te twijfelen,compliment meer dan waard! 
Niet twijfelen hij is heel mooi!!

knap gemaakt! zeker taartwaardig 
Toen ik de foto zag zonder de tekst te lezen dacht ik dat dit een printje was, totdat ik het ging lezen en zag dat je het gepuzzeld hebt, nou het is dus mega goed gelukt 
Heel mooi .... die kan zo op de taart hoor 
Zeker weten taartwaardig, niet meer twijfelen!
Bedankt allemaal!
Kan ik 'm met een gerust hart gebruiken!
Dat je daar serieus over twijfelt.. NATUURLIJK is die taartwaardig!
Ze zeggen altijd dat stomme vragen niet bestaan maar daar ben ik na dit toppic niet meer mee eens.
Hoe kun je nu vragen of dit plaatje taartwaardig is, hij is prachtig!!
Ik denk dat je een nieuwe uitdaging hebt, maak de rest van de taart maar eens ne zo mooi als deze puzzel!

Tja, ik maak niet veel taarten (mensen vinden 't al snel te duur, hebben blijkbaar geen idee hoeveel werk er in gaat zitten) dus met weinig ervaring ga je al snel twijfelen he..
Bedankt voor de leuke reacties!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » W&P, taartwaardig?