Onderwerp: bruidstaarten en more
Drukke maand met veel bruidstaarten en ik mag nog 1 maken deze maand. Allemaal verschillend en toch erg leuk.
Drama bruidstaart...deze was van vorige week wanneer het super warm was. Alles was goed voorbereid totdat ik de in2bake fondant wou gebruiken. Deze voelde al heel raar, wou niet meewerken. Scheuren aan alle kanten. Gebeld maar ik moest het maar versturen en had het wel op die dag nodig. Gelukkig had ik nog 2 emmers bakels in huis.
Dit ging als een speer en ik was erg blij dat het gelukt was.
Hij was wel erg zwaar
De bruid had speciaal lint en striklint gekocht (douglas kleur) zodat alles kon passen. Was wel even improviseren zodat hij bleef zitten. Nu had ik fotostickers gebruikt zodat hij bleef zitten op de witte lint.

Bruidstaart geinspireerd door de bride and wedding groom version met chocolade en aardbei. Ze wilde het meer speels hebben met fuchsia bloemen en wat rustiger op de witte kant.

Een chique bruidstaart die de bruid erg mooi vond. Hij moet precies hetzelfde zijn. Normaal gesproken doe ik dit nooit maar het is wel een super taart dus akkoord meegegaan. Op het laatste moment vroeg ze of ik toch ook orchideeen erbij kon doen.
Ik werd helemaal happy want kan dan toch mijn eigen draai geven.

Een prinsessentaart voor vandaag....printjes moesten erop. Een kroontje, sprietjes ,ruitenverwerking en vlinders. Dit heb ik ervan gemaakt. Super leuk om te maken

Ik zou het leuk vinden als jullie me laten weten wat jullie ervan vinden
Bedankt voor het kijken