Onderwerp: felicitaartje voor 1e trouwdag

onze dochter is alweer een jaar getrouwd, vandaar een taartje in de kleuren van haar trouwkaart
Today is a gift, that's why we call it PRESENT
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » felicitaartje voor 1e trouwdag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

onze dochter is alweer een jaar getrouwd, vandaar een taartje in de kleuren van haar trouwkaart
de punten scheurde meteen na het openvouwen. Wat kan ik daar aan doen
Leuke taart is dat geworden zo met die openvallende punten. Laat ik dat ook in mijn gedachten hebben voor de 16-de verjaardag voor mijn dochter. Ik heb echter geen idee hoe ik te werk moet gaan om dit voor elkaar te krijgen.
Hebben jullie tips voor mij hoe ik dit moet doen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Gr Angelique
Bedankt voor je reactie. Het is niet zo moeilijk om te maken, alleen in woord uitleggen vind ik moeilijk. Volgens mij staat er een how to van en anders even surfen op het web. Zo ben ik er ook aangekomen.
Succes. Als het niet lukt moet je maar even mailen. Zal ik het stap voor stap proberen uit te leggen
De how-to staat hier op de site: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=40989
@Tjiwy86: als je meerdere taarten wilt showen op een dag, graag samenvoegen in 1 topic en niet alles in een apart topic 
Bedankt vor de link! Bij het zien van de foto's is het heel erg duidelijk Dat moet wel lukken denk ik.
Gr Angelique
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » felicitaartje voor 1e trouwdag