1 Laatst bewerkt door DanielleFenna (25-08-2012 09:24)

Onderwerp: Voorstellen op topsnelheid

Hallo Allemaal,

Ons kent ons dus zal ik me even netjes voorstellen. Mijn naar is Danielle en ik ben sinds een maand echt zwaar besmet met het zogeheten "taartenvirus". Bakken vond ik altijd al leuk maar ik wilde graag een keer een persoonlijk cadeau geven. Maar tada! Wat vond ik dat leuk om te doen zeg!

Ik lees al een tijdje mee en wil iedereen alvast bedanken voor alle goede tips en howto's. Het heeft me al een eind op weg geholpen. Echter had ik helaas nog niet de tijd gevonden om me te registreren. Ze hebben alleen tegenwoordig uitgevonden dat we wifi hebben in de trein, dus vandaar op topsnelheid. Ik breng veel tijd door in de trein want mijn vriend woont helaas aan de andere kant van Nederland. Ik kijk dan graag naar de taartenparade, bedenk vulcombinaties en denk kleuren uit.

Kortom, besmet!

Liefs

2

Re: Voorstellen op topsnelheid

Welkom!! Heb je misschien een foto van de taart?? Lijkt me leuk om te zien... :Y

Natuurlijk heb ik er een foto van, wat leuk dat je ernaar vraagt! Niet op een professionele manier gefotografeerd want het is en blijft voor mij puur hobby. Het uiteindelijk geen super strak en tip top taartje geworden maar ik was er uiterst tevreden mee voor mijn eerste marsepein taart!

http://img812.imageshack.us/img812/2105/fotovzu.jpg

4

Ik vind het er superleuk uitzien voor je eerste marsepeintaart!!! :thumb: Ik fotografeer ook niet op een professionele manier, als het er maar op staat.... ;)

5 Laatst bewerkt door DanielleFenna (25-08-2012 11:19)

Pandora schreef:

Ik vind het er superleuk uitzien voor je eerste marsepeintaart!!! :thumb: Ik fotografeer ook niet op een professionele manier, als het er maar op staat.... ;)

Ja ik zie het inderdaad. Je hebt er wel hele leuke baksels tussen staan hoor! Mag wel even gezegd worden ;)

6

Hallo :)  :)

Welkom op dit geweldige forum! Je kunt op deze site een schat aan informatie terugvinden, die onze hobby nog veeeeeel leuker maakt!! :Y  :Y

Mag ik zo vrij zijn om je een paar tips geven?  O-)

Als je een vraag hebt, gebruik dan eens de ‘zoekfunctie’. Dat doe je door bovenaan de pagina op het woord ‘zoeken’ klikken. Typ je zoekterm in, klik een aantal rubrieken aan waar je hoopt je antwoord te vinden (of allemaal als je het niet zo goed weet) en ... bingo! De kans is heel groot dat eerder al iemand anders net dezelfde vraag had als jij en dan heb je meteen een heleboel antwoorden. :thumb:

In de linker kolom kun je klikken op ‘tabellen’, ‘howto’s’, ‘recepten’ en ‘FAQ’, ook hier vind je informatie waar je wel enkele avonden zoet mee bent. :D

En als laatste tip. Lees telkens de ‘sticky’ bovenaan de rubriek waar je je vraag/foto/nieuwtje wilt plaatsen. Zo weet je onmiddellijk of je topic wel op de juiste plaats staat en bespaar je de moderators het werk om je topic te verplaatsen. :rolleyes:

Veel plezier!
Groetjes Samantha  :)  :)

7

DanielleFenna schreef:
Pandora schreef:

Ja ik zie het inderdaad. Je hebt er wel hele leuke baksels tussen staan hoor! Mag wel even gezegd worden ;)

Dank je!! :o