Onderwerp: Fleurige gerbera's 6 hoog voor een heel bijzonder bruidspaar!
Hoera! Bijzondere mensen zijn getrouwd
!
Anderhalf jaar geleden lag ze op de intensive care van het AMC en hing haar leven aan een zijden draadje
, maar vandaag was ze een stralende bruid! En met haar altijd optimistische man en hun lieve kleine dochter in een heel schattig jurkje vormden ze een prachtige plaatje
!
Hier een plaatje van de/een taart
:

Uitnodiging was met een gerbera, bruidsboeket en tafelversieringen waren gerbera's, dus de taart had natuurlijk ook sugarpaste gerbera's!
Biscuit licht gesprayd met limoncello-siroop en gevuld met 2 laagjes frambozenjam en 2 laagjes citroen-meringue-botercreme met verse frambozen erop.
Als je goed kijkt zie je rechts naast de taart nog een paar 'koppies', ik heb de taart opgebouwd achter de ruggen van het publiek tijdens de huwelijksvoltrekking. De taart is in 2 delen vervoerd (2 hoog en 4 hoog) en moest ter plekke nog gestapeld. En omdat ik bang was dat de gerbera's er gemakkelijk af zouden trillen bij het autorijden heb ik die ook pas op het laatst erop geplakt. In overleg met de lokatie heb ik dat pas laat gedaan op de plek waar de taart ook werd aangesneden om sjouwen met een 6 hoge taart te voorkomen. Pfff toch best spannend als je op een gegeven moment het ja-woord al hoort en jij nog staat te taarten.... 
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"