Onderwerp: Nog 2 klusjes van vorig (drukke, warme) weekend; geboortetaart + kitty
Naast een bruidstaart (zaterdag) en 90 mini cupcakes (vrijdag) had ik ook nog beide onderstaande opdrachten in dat weekend.
Voor zondag een Hello Kitty voor mijn nichtje. Een klein taartje (15cm) en 50 cupcakes. Geen probleem....al wist ik van te voren niet dat het vorig weekend zo megawarm zou worden
Het was bijna niet te doen dat taartje. Al met al ben ik er toch wel tevreden over en mijn nichtje was dolblij en daar gaat het om.

En de zondagavond, alsof het nog niet warm genoeg was, ook nog bezig geweest met een geboortetaart voor mijn collega die weer oma was geworden. Gewerkt met marsefond (omdat dat bij de bruidstaart super ging en het fondant Kitty de dag ervoor niet), maar ook dat was niet te makkelijk meer. Gewoonweg te warm in huis. Het zweten dat je op de foto ziet was de volgende morgen gelukkig helemaal weggetrokken toen ik hem langsbracht bij mijn collega.

). Die sateprikkers heb ik wel volledig tot de bodem geduwd voor de stevigheid, dus er zit meer prikker in de taart dan in de 5
Maar ik heb sowieso de kitty en 5 pas op de taart gedaan net voordat we gingen zingen voor mijn nichtje (en thuis effe voor de foto