Onderwerp: Decoratie op zijkanten is dat via Stephen Benson uitskekers?
Bruid wil zelfde decoratie en ik denk is dat via uitstekers van Benson ,iemand kan mij helpen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Decoratie op zijkanten is dat via Stephen Benson uitskekers?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bruid wil zelfde decoratie en ik denk is dat via uitstekers van Benson ,iemand kan mij helpen.
Ik denk dat dit gespoten is, maar de uitstekers van Stephen komen redelijk in de richting.
Ik denk dat dit gespoten is, maar de uitstekers van Stephen komen redelijk in de richting.
ik heb gekenen en ja iets anders maar bruid moet precies zelfde,
dat word oefenen
Maar wel nieuwsgierig, waar vind ik die uitstekers dan?
dat word oefenen
Maar wel nieuwsgierig, waar vind ik die uitstekers dan?
ja dat woord wat ,taart moet voor 1 september dus niet zo veel tijd en nog is voor 150 mensen
is het niet een mold of diverse molds, want er zitten verschillende lagen(dieptes) in en dat krijg je meestal niet met spuiten. Tenzij je er meerdere lagen of dik dun doet. Ik dacht je misschien nog wel ietskon hebben aan Wilton of Städter Pattern Press had maar in deze sets zit ook niet precies wat je zoekt.
volgens mij is het ook een mold, kijk eens bij ellen die heeft het vast wel
volgens mij is het wel gespoten, want je ziet kleine verschillen.
je kan overigens met spuiten zeker wel verschillende dieptes/diktes spuiten, dat heeft allemaal met je techniek te maken
die blauwe mold van Wilton, daar lijkt het een beetje op.... Kun je niet een paar dingen die je wel kunt maken, laten zien aan d'r?
Als je niet kunt spuiten, dan zou ik er niet aan beginnen, zeker niet zo groot
Ireen123; bij spullenvoorjetaart hebben ze ze; stephen benison
die blauwe mold van Wilton, daar lijkt het een beetje op.... Kun je niet een paar dingen die je wel kunt maken, laten zien aan d'r?
Als je niet kunt spuiten, dan zou ik er niet aan beginnen, zeker niet zo groot
Ja dom van mijn maar is wel pittig bruid zeg,gisteren proeftaartje gemaakt en bloem was slapperieg door warmte ik heb gelijk uitgelegd dat komt goed ,maar dan zij wil weer andere bloemen gelukkig callas en die decoratie op zijkant.
ik hoop dat komt alles goed uit en is zij tevreden over taart.
bloemen maken van gumpaste, die drogen ook met warm, vochtig weer goed hard op
bloemen maken van gumpaste, die drogen ook met warm, vochtig weer goed hard op
mevrouw wil van marsepein
dan alvast maar goed uitleggen dat dat niet hard wordt en dat er dus kans is, bij warm weer, dat het een beetje zielige calla's worden
Beter van tevoren goed vertelt/gemaild (dan ligt het vast tenmminste), dan achteraf toestanden....
Wat Carien zegt
Met zo'n mevrouw, schrijf alle afspraken en voor en nadelen op, of email het.
Zo krijg je achteraf geen gezeur.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Decoratie op zijkanten is dat via Stephen Benson uitskekers?