1

Onderwerp: Strik vraagje

Meiden ik moet t gewoon weten en kan t niet vinden met de zoek functie, dus wie o wie kan me helpen...

Een strik maken kan ik gaat ook goed, maar...
En nu komt de MAAR
Ik wil er graag van die spiralen bij maken.. wokkels.. hoe noem je die dingen Hahaha

Wie kan me uitleggen hoe ik dat doe

2

Re: Strik vraagje

Je kan het best fondant met tylose mengen een sliert maken en dan om een sate prikker draaien en laten drogen.
Maar niet helemaal drogen zodat je ze er makkelijk van af kan halen.
Hoop dat je hier iets aan hebt?

groetjes, Petra

3

Dank je wel voor je reactie Petra

Ik ga t proberen ;)

Denk alleen wel dat iets groters moet kiezen als een sateprikker.. Anders zijn ze wel heel dun..

4

ik heb er onlangs mijn penseeltjes voor gebruikt, was precies de goeie dikte  :Y

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

5 Laatst bewerkt door pinkcloud (01-06-2012 17:47)

ik gebruik daar rietjes voor :D

beetje crisco eromheen, hard laten worden en voila, je schuift ze er zó weer af  :Y

6

ik gebruik ook altijd penselen hiervoor, dan loopt hij in mijn geval ook een beetje van dik naar dun af, vind ik persoonlijk wel mooi

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7 Laatst bewerkt door Juud1981 (03-06-2012 08:53)

Ik draai ze om potloden heen.. en maak een platte 'sliert' van ongeveer een halve cm breed.

8

Sorry voor de late reactie, was even een weekendje weg

Bedankt voor de tips meiden, gaat zeker lukken zo

ik ga ook een keertje proberen en nu weet ik ook hoe het moet namens mij ook bedankt

10

En hoe dik maken jullie het 'lint' waar je ze van draait? Bij mij breekt het steeds, tenzij ik ze 2 mm dik maak maar 2 mm vind ik wel erg dik. ik heb geen tylose, maakt dat veel verschil?

11

even voor je gezocht:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=48633
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=142614
suc6!