1

Onderwerp: Even voorstellen

Ongeveer een jaar geleden heb ik een taartworkshop gevolgd, ik vond dat erg leuk en speelde toen al met de gedachte om dit thuis ook eens een keer te doen.

Nu een paar weken geleden de stoute schoenen aangetrokken, wat spulletjes besteld en aan het bakken geslagen.
Mijn eerste taartje, waar ik erg trots op ben, maar waarvan ik nu al zie dat het veeeeel beter kan  :o   ;)

Zal hier in ieder geval nog veel komen snuffelen, en (als ik het uitgevonden hoe het moet) foto's komen plaatsen!

Er staan in ieder geval al verschrikkelijk veel mooie taarten op deze site en ik hoop dat ik ooit half zo goed wordt als de mensen die die taarten hebben gemaakt!

2

Re: Even voorstellen

Welkom op dit heerlijke forum!
Lekker trots blijven! :thumb:  :Y
En doorgaan, oefening baart kunst.
Veel (bak)plezier!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

3

Re: Even voorstellen

Hallo :)  :)

Welkom op dit geweldige forum! Je kunt op deze site een schat aan informatie terugvinden, die onze hobby nog veeeeeel leuker maakt!! :Y  :Y

Mag ik zo vrij zijn om je een paar tips geven?  O-)

Als je een vraag hebt, gebruik dan eens de ‘zoekfunctie’. Dat doe je door bovenaan de pagina op het woord ‘zoeken’ klikken. Typ je zoekterm in, klik een aantal rubrieken aan waar je hoopt je antwoord te vinden (of allemaal als je het niet zo goed weet) en ... bingo! De kans is heel groot dat eerder al iemand anders net dezelfde vraag had als jij en dan heb je meteen een heleboel antwoorden. :thumb:

In de linker kolom kun je klikken op ‘tabellen’, ‘howto’s’, ‘recepten’ en ‘FAQ’, ook hier vind je informatie waar je wel enkele avonden zoet mee bent. :D

En als laatste tip. Lees telkens de ‘sticky’ bovenaan de rubriek waar je je vraag/foto/nieuwtje wilt plaatsen. Zo weet je onmiddellijk of je topic wel op de juiste plaats staat en bespaar je de moderators het werk om je topic te verplaatsen. :rolleyes:

Veel plezier!
Groetjes Samantha  :)  :)