Onderwerp: cake of bischuit mis bij kussen taart
ik wil een kussen taart bakken van 2 verdiepingen, kan ik dan beste cake mix gebruiken of gewoon bischuit mix??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cake of bischuit mis bij kussen taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik wil een kussen taart bakken van 2 verdiepingen, kan ik dan beste cake mix gebruiken of gewoon bischuit mix??
Met cake kan je makkelijke vormen maken, ik zou cake nemen, is wat compacter
Met cake kan je makkelijke vormen maken, ik zou cake nemen, is wat compacter
thanks , ook als als je de bakvorm al in een kussen is ik hoef dus niet te snijden?
Ik heb hem ook wel eens van biscuit gemaakt, je kunt er niet zo veel fout aan snijden, allebei is dus mogelijk, succes!
Jennifer78 schreef:Met cake kan je makkelijke vormen maken, ik zou cake nemen, is wat compacter
thanks , ook als als je de bakvorm al in een kussen is ik hoef dus niet te snijden?
Dan kan ie ook idd met biscuit, tis wat je lekkerder vindt, zelf vind ik biscuit het lekkerst (lekker met vulling en minder machtig) . Cake is vaak makkelijker met vormen snijden maar zeker als je de vorm al kant en klaar hebt kun je ook gewoon biscuit nemen, succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cake of bischuit mis bij kussen taart