Onderwerp: Dankzij Jullie!
En jaar geleden begon ik met een workshop taart bekleden. Ik kwam dit forum tegen en heb mij toen meteen aangemeld. In een jaar tijd heb ik hier ontzettend veel opgestoken. Ik ben geen dikke poster, maar lees hier heel veel mee. En dankzij al jullie how to's, uitleg en adviezen ben ik begonnen aan mijn projectje.
De huwelijkstaart voor mijn opa en oma die afgelopen januari 50 jaar getrouwd waren.
Begin 2011 werd mijn opa heel erg ziek. Hij bleek zowel blaas als darmkanker te hebben. De eerste operatie aan zijn blaas ging redelijk, maar na een week werd hij al aan zijn darmen geopereerd.
De bewuste dag dat hij geopereerd werd was heel spannend. Vooral omdat er maar een week tussen beide operatie's heeft gezeten.
En hoe zou alles gaan?!
Die avond ben ik met spoed naar het ziekenhuis gereden, een half uurtje hier vandaan. Het ging niet goed, hij lag op de itc. De hele avond hebben we aan zijn bed gezeten. De operatie aan zijn darm was geslaagd alleen waren er andere complicatie's opgetreden.
Mijn oma, een zeer sterkte vrouw heeft hem de hele tijd de moed ingesproken. Hij moest en zou bij haar blijven. Een jaar later zouden ze tenslotte 50 jaar getrouwd zijn.
Familie van vakantie terug gehaald. En ik ben terug naar huis gereden om mijn spullen op te halen. Ik reed daarna weer met mijn moeder naar mijn oma toeom vervolgens daar op de bank te crashen en mijn oma bij te staan. De volgende ochtend dat we bij opa waren was hij wakker. Helaas kon hij niet praten, maar wel communiceren via papier.
Zoveel tranen van blijdschap! Hij was er weer.
In de weken daarna heel wat keren op en neer gereden naar het ziekenhuis en toen mocht hij naar huis.
Afgelopen januari waren ze 50 jaar getrouwd! Ze hebben het gehaald! En mijn opa is weer helemaal op de been, de bikkel!
Vandaag vierde we hun 50 jarig huwelijk met een familie uitje.
En ik gaf hun deze taart cadeau. Voor mij een bijzonder cadeau, maar het is nog meer bijzonder dat je hun 50 jarig huwelijk mee mag maken na alle ellende die ze achter de rug hebben.
Door jullie geinspireerd:

Het was het meest mooie weekend voor een familie uitje die te maken had met water, maar het meest slechte voor de taart. Haha! Helaas kreeg ik hem gewoon niet strakker en smolt hij weg waar je bij stond, maar de blik van mijn opa en oma waren goud waard!
Het is een heel verhaal geworden, maar bedankt voor de gene die het helemaal hebben gelezen 
. Mooi gedaan en wat is het toch heerlijk dat mensen zo blij kunnen worden van 'een stukje taart'