Vandaag heb ik namen Buufs-Taarten het kettingtaartje nr. 72 naar Sandra in Weert mogen brengen. Alleen blijkt dat Sandra, nu ze zwanger is, geen taart te kunnen zien of ruiken. Sandra had zich opgegeven voor de kettingtaart toen ze nog niet zwanger was en had overlegd met Monique uit Roermond dat ze het taartje tegoed zou houden. Sandra kreeg echter een geweldig idee en vroeg mij of zij Monique ook mocht uitnodigen en dat ik mijn taartje aan Monique wilde geven, dan had Monique toch een taart. Na enig heen en weer gemail kwamen we er achter dat Monique voor mij een taartje zou maken.... Dus we hebben ons eigen ketting gehouden.....
Ik heb mijn taart aan Monique gegeven en zij aan mij.
Helaas was Monique iets later en ik moest vroeger weg, zodat ik Monique helaas niet veel gesproken heb. Maar we maken een nieuwe afspraak en dan maakt Sandra een taartje voor ons.
Uiteraard hebben we Sandra ieder 2 stukken van onze taarten gegeven zodat ze ze kan invriezen en later een keer kan proeven.
Ik dacht bij het maken voor deze ronde bij Glitter en Glamour aan diamanten en parels. Aangezien ik al een tijdje isomalt wilde uitproberen was dit het moment. Nu moest ik nog een diamant mal hebben. In Amerika 1 gevonden en gekocht en uitgeprobeerd. Helaas nog niet tevreden want er bleven teveel luchtbellen inzitten
Nou een lang verhaal, hier is de foto

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs, Ricky