Onderwerp: Even voorstellen!
Ik kijk al maanden rond op jullie forum, dus het werd tijd om me eens aan te melden!
Mijn naam is Susan en ik ben 23 jaar.
Ik ben altijd veel bezig geweest met koken en taarten maken, maar dan meer richting een lekkere oma's appeltaart enz. Sinds dec. 2011 ben ik echt aan het bakken geslagen voor mijn gezin en binnenkort komt mijn eerste opdracht eraan: een vuurtorentaart voor de 1e verjaardag van het zoontje van een vriendin! Daar ben ik me nu al op aan het oriënteren en heb ik voor de verandering eens een bezoekje aan de winkel in Naaldwijk gebracht ipv mijn spullen in de webshop te kopen. Ik heb er erg veel zin in.
Toen ik samen met een vriendin in de winkel was, heb ik beloofd om een foto op het forum te plaatsen van onze tassen die we bij de bestelling kregen. We kwamen immers vanuit Breda en we hebben een hele rit gemaakt om naar de winkel te komen. We besloten om het bezoekje aan de winkel te combineren met een bezoekje aan het strand. In de drukte van de dag zijn we helemaal vergeten om de foto te maken op het strand, zoals we beloofd hadden, dus hebben we deze thuis gemaakt met de cupcakes die we voor de gelegenheid nog gemaakt hebben.
Dus hierbij:
Ik ben nu nog meer benieuwd naar de nieuwe inspiratie die jullie mij geven voor de komende taarten!
Groetjes,
Susan