Re: Mijn eigen bruidstaart
Natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!!
www.taartvaneigendeeg.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eigen bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!!
Super mooi en gaaf de taart, die kleurtjes zijn echt geweldig.
Gefeliciteerd met je huwelijk.
Wauw, wat een ontzettend mooie, vrolijke, kleurrijke taart. Ik vind hem geweldig! Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Wat een gave taart! Prachtig gedaan met al die kleurige bloemetjes.
Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Gave foto's! 
Wel vind ik het jammer dat je het cakeboard niet hebt bekleedt
Dat had het helemaal afgemaakt. Sorry
Ben het helemaal met je eens, maar om 3 uur 's nachts moest ik een keuze maken... wallen onder mijn ogen of een mooi beklede cakedrum... we hebben gekozen voor zonder wallen op de trouwfoto's staan 
Lytselinda schreef:Wel vind ik het jammer dat je het cakeboard niet hebt bekleedt
Ben het helemaal met je eens, maar om 3 uur 's nachts moest ik een keuze maken... wallen onder mijn ogen of een mooi beklede cakedrum... we hebben gekozen voor zonder wallen op de trouwfoto's staan

Mooi zeg! En nog gefeliciteerd natuurlijk 
Petula Dillema schreef:Lytselinda schreef:Wel vind ik het jammer dat je het cakeboard niet hebt bekleedt
![]()
![]()
Dat had ik ook gekozen!
Proficiat met jullie huwelijk!
Wat gaaf dat je zelf je bruidstaart hebt gemaakt!
Je hebt ook geen andere keus, als je in dit "wereldje"zit,hihihi.
Wat is je ganache mooi wit gebleven. Heb zelf onlangs een bruids-proeverij gehad met witte chocolade, maar ze werden zo "geel".
Wil je me misschien mailen hoe je de ganache zo mooi wit hebt gehouden?
Bij voorbaat dank!
PS je huwelijks reis was vast en zeker onwijs gaaf!!!!!!
Wow, wat een werk! Wel erg mooi gedaan!
Wat een supermooie taart, lekker veel kleurtjes maar toch niet te bont, echt prachtig mooi ! en jullie waren/zijn ook een prachtig paar !
Proficiat met jullie huwelijk!
Wat is je ganache mooi wit gebleven. Heb zelf onlangs een bruids-proeverij gehad met witte chocolade, maar ze werden zo "geel".
Wil je me misschien mailen hoe je de ganache zo mooi wit hebt gehouden?
Hoi hoi,
De taart was afgesmeerd met witte chocoladeganache, maar daarna gewoon bekleed met witte fondant.....
Onze huwelijksreis was echt geweldig, we hebben safari's gedaan, cultuur gesnoven, ik heb me waanzinnig lopen verwonderen over mensen die daar gewoon de snelweg oversteken.. het is een land met tegenstellingen, maar ik heb er nog niet genoeg van gezien! Het was ook erg leuk om kennis te maken met mijn 'man' (wel even wennen!) zijn familie! Heel erg leuk allemaal.
Succes met taarten!!
Groetjes Petula
Wat een ontzettend leuk taart en wat een mooi stel......... 
Ten eerste GEFELICITEERD!!! Hoop dat je een prachtige dag heb gehad!! En echt een super mooie taart!!
haha dat doet inderdaad altijd pijn om je werk zien kapotgesneden te worden, laat staan het zelf snijden!!!
Super vrolijke taart trouwens!:)
Wat een prachige taart met al die kleurrijke bloemen erop. Nog gefeliciteerd!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eigen bruidstaart