1

Onderwerp: Voor 'n 40-jarig huwelijksjubileum!

Wat was het een monnikenwerk met dit weer.... Fondant zo zacht als boter en daar moet je dan iets moois van zien te maken... Echt even met mijn handen in mijn haren gezeten toen de 40 scheef op de taart zat en deze er hoe dan ook weer af moest. Gevolg: schade aan de taart. Totaal inspiratieloos de taart maar weer in de koelkast gezet en 'm vanmorgen met behulp van mijn trukendoos  :+  af gemaakt.
Uiteindelijk met een goed gevoel over de taart foto's van 'haar' gemaakt.

Komt 'ze':

http://www.taartvanilse.nl/upload/4/2/5/taartvanilse/jubileum-3.large.jpg?0.9478920913913861

http://www.taartvanilse.nl/upload/4/2/5/taartvanilse/jubileum-3-1.large.jpg?0.46519170399270143

http://www.taartvanilse.nl/upload/4/2/5/taartvanilse/jubileum-3-2.large.jpg?0.7186533967533718

http://www.taartvanilse.nl/upload/4/2/5/taartvanilse/jubileum-3-3.large.jpg?0.7807429020098853

Ik heb voor het eerst draperieën gemaakt en het lukt me tegenwoordig om de JEM vlinders te maken.

Bedankt voor het kijken  :)

2

Re: Voor 'n 40-jarig huwelijksjubileum!

Mooi hoor, ben blij dat ik niks hoefde met dit weer.

Groetjes Yvon

Heel mooi!
Mag binnenkort ook een 40-jarig jubileum taart maken :)
Goede inspiratie!

Die vlinder waarvan is die gemaakt?

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina

4

ChoiceTaarten schreef:

...

Die vlinder waarvan is die gemaakt?

Die heb ik van Gum Paste gemaakt. De uitsteker is van JEM. Je moet de vlinder(s) wel goed laten drogen voordat je ze op de taart plakt.

Groetjes, Ilse

Bedankt voor de tip! Ik heb sinds kort gumpaste. Wil er morgen mee gaan experimenteren :)

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina

6

Heel mooi!

Heb je toevallig die broches (en parels) met de Karen Davies broche mould gemaakt? Hoe verf jij ze? Kleur jij de marsepein/fondant of dust je de mould? (bij mij wordt t nooit zo mooi namelijk..  :nooo )

Geniet nooit met mate!

7

ondanks alles is hij wel heel mooi geworden!

8

Mooi geworden hoor, niets meer van de ellende te zien!

9

Emmaly schreef:

Heel mooi!

Heb je toevallig die broches (en parels) met de Karen Davies broche mould gemaakt? Hoe verf jij ze? Kleur jij de marsepein/fondant of dust je de mould? (bij mij wordt t nooit zo mooi namelijk..  :nooo )

De mal is van Alphabet Moulds. Het is 'n ronde mal genaamd 'Classical Cameo'.  De mal bestaat uit 1 cherubijntje, 2 'ornamentjes' en 1 medaillon.

Ik heb het medaillon gedust en de ornamentjes heb ik van gekleurd fondant gemaakt. De mal eerst gevuld met avocado groen en vervolgens verder opgevuld met witte fondant.

Voor de parels heb ik 'n mal van First Impressions gebruikt.

Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord  :)
Groetjes, Ilse

10

ilse74 schreef:
Emmaly schreef:

Heel mooi!

De mal is van Alphabet Moulds. Het is 'n ronde mal genaamd 'Classical Cameo'.  De mal bestaat uit 1 cherubijntje, 2 'ornamentjes' en 1 medaillon.

Ik heb het medaillon gedust en de ornamentjes heb ik van gekleurd fondant gemaakt. De mal eerst gevuld met avocado groen en vervolgens verder opgevuld met witte fondant.

Voor de parels heb ik 'n mal van First Impressions gebruikt.

Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord  :)
Groetjes, Ilse

Super  :thumb:  Bedankt!  :D

Geniet nooit met mate!

11

prachtig. Ik vraag me af hoe je aan de parelmoerkleur komt. Ben zelf net begonnen mijn mijn eerste gumpaste/fondant cursus.
Gr Mireille

12

ondanks de tegenslagen is ie toch nog heel mooi geworden! Mooie vlinder en cameeën ook.

13

Heel chique! Mooie kleurencombinatie ook. :)