1

Onderwerp: roze taart met bloesemtak voor mijn jarige ouders...

Afgelopen zaterdag heb ik de workshop 'hortensia zonder uitsteker' gevolgd bij Zoete Kunst in Rosmalen en met die techniek wilde ik wat meer oefenen.
De bloemetjes opzich vind ik mooi maar helaas had ik geen mooie kleuren dustpoeder van edible art.....alleen raspberry shimmer en bruin, het ziet er een beetje viezig uit nu.
Achteraf had ik wellicht beter alleen wat fris groen in t hartje van de bloem moeten doen en ze verder wit laten maar goed ik was lekker bezig  :o  :D
Mijn ouders worden vandaag 77 en 75 jaar en dat verdient wel een stukje taart natuurlijk.
De onderste met frambozenbavarois, verse frambozen en lemon curd, de bovenste is met 2 lagen chocolademouse en 1 laagje zwarte kersenjam gevuld. Wat vervelend nou toch dat ik ook ben uitgenodigd....  ;)   :9  :9
Genoeg tekst, hier de foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LHIZLGDZ-D.jpg
.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-L8WADRGP-D.jpg

Ik heb al even op internet gekeken maar kan niet vinden waar ik mooie kleuren roze en paars van Edible Art kan bestellen. Iemand een idee waar wel of moet ik op de taart en trend beurs wachten......

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

2

Re: roze taart met bloesemtak voor mijn jarige ouders...

Prachtig!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

3

Heel mooi! Wil je per se de kleuren van Edible Art? Met Sugarflair kleuren kun je toch ook prima dusten?

4

Biggeltaart schreef:

Heel mooi! Wil je per se de kleuren van Edible Art? Met Sugarflair kleuren kun je toch ook prima dusten?

Is sugarflair in die hoge smalle buisjes? Want daar kun je idd ook goed mee dusten, ik weet niet zo goed welke kleuren daarvan zijn. Edible art heeft zoveel mooie tinten paars en roze....

5

Sugarflair zit inderdaad in de smalle hoge busjes. Ze hebben ook veel kleuren. Rainbowdust heeft ook veel kleuren en is ook fijn om mee te werken. Keus genoeg dus!

6

Biggeltaart schreef:

Sugarflair zit inderdaad in de smalle hoge busjes. Ze hebben ook veel kleuren. Rainbowdust heeft ook veel kleuren en is ook fijn om mee te werken. Keus genoeg dus!

Nee bij rainbowdust kan ik de kleuren juist niet vinden maar ik zal eens kijken bij sugarflair, bedankt voor de tip!

7

Prachtig!!!   :thumb:
De kleuren zijn mooi hoor!!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

Mooi geworden. Volgens mij heeft madhuri alle kleuren edible art.

Groetjes Petra

Nou vind de kleuren op de foto eigenlijk heel mooi overkomen. Edible art kleuren bij bijv ellens creative cake of Suikerkunst? Vind ook de takken erg mooi.

10

Supermooi!

11

Dank jullie wel, leuke complimenten en de tips voor de dustpoeders ga ik ook zeker even bekijken bij madhuri en Ellen, thanks!

12

mooi gemaakt :thumb: