1

Onderwerp: Laptop taart

Gisteren een laptop taart bestelling gehad, nog nooit gemaakt dus een hele uitdaging.
Ik heb gelukkig alle hulp gehad van een aantal voorbeelden hier op het forum!  :Y
Ben nu best trots op het eind resultaat!!

http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/663498.jpg

Cake Pop standaard nodig? €12,50 Bestel hier

2

Re: Laptop taart

Leuk gemaakt :thumb:

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

3

:thumb:

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

vet cool

vraag hoe heb je dat beeldscherm zo laten staan??

5

madebysammie schreef:

vet cool

Dankje wel!  :) Ik heb het beeldscherm bijna 2 weken van te voren gemaakt, zodat hij heeeeeel goed kon uitharden.
Eerst heb ik gewoon een rechthoek uitgesneden van heel dun fondant met veel tylosepoeder, daarna 2 saté stokjes aan beide zijden gedaan en daar overheen het soort "frame" vastgemaakt met tylose en water.
Zo heb ik hem 2 weken laten drogen waardoor hij nu keihard is en dus goed blijft staan in de taart.

6

Heeft de zwarte fondant nog een extra smaakje? ( drop of zo, of zwarte bessen?  Vind hem erg leuk!

pffft ben helemaal uitgebakken

7

AnneSophie schreef:

Heeft de zwarte fondant nog een extra smaakje? ( drop of zo, of zwarte bessen?  Vind hem erg leuk!

Nee dat eigenlijk niet. Alle fondant heeft een vanille smaak. Verder heb ik de taart gevuld met aardbeienmouse en zelfgemaakte aardbeienjam.

eva135 schreef:
madebysammie schreef:

vet cool

Dankje wel!  :) Ik heb het beeldscherm bijna 2 weken van te voren gemaakt, zodat hij heeeeeel goed kon uitharden.
Eerst heb ik gewoon een rechthoek uitgesneden van heel dun fondant met veel tylosepoeder, daarna 2 saté stokjes aan beide zijden gedaan en daar overheen het soort "frame" vastgemaakt met tylose en water.
Zo heb ik hem 2 weken laten drogen waardoor hij nu keihard is en dus goed blijft staan in de taart.

thanks ik ga het onthouden want binnenkort komt er voor mij ook een laptoptaart aan!

9

madebysammie schreef:
eva135 schreef:
madebysammie schreef:

vet cool

thanks ik ga het onthouden want binnenkort komt er voor mij ook een laptoptaart aan!

Ooh echt? Wat leuk! Veel succes dan, laat je het eind resultaat ook zien? :D