1

Onderwerp: Waar deze te verkrijgen?

Ik hoop dat ik in deze rubriek goed zit.

Maar een kennis vond deze bruidstaart erg mooi en wilde deze graag ook hebben (op een aantal aanpassingen na).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OMNYPEQR-D.jpg

Nu wilde ze ook graag die sierraden erbij hebben. Ik heb gekeken of ik misschien in contact kon komen met de maker van deze taart, maar dit kan niet. En ik weet ook niet of ze misschien hier op het forum actief is. Dus als je de taart herkent.

Mijn vraag is dus of iemand weet waar deze sierraad/ketting te verkrijgen is?

Is er hier ook iemand die weet hoe de 'knoop' van de draperiën gemaakt worden?

Groetjes Bianca

2

Re: Waar deze te verkrijgen?

Niet goed dus.............deze vraag is algemeen en niet specifiek voor het bakken voor anderen toch?

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen

Als je twijfelt, zo staat ook in de algemene regels, stuur dan een mail, of meld je eigen berichtje via de knop 'melden' zodat wij ernaar kunnen kijken.......

Ok, dank je wel

Groetjes Bianca

4

Als je de afbeelding op google opzoekt..........kom je deze op meerdere sites tegen? Ben ook wel benieuwd wie nu de uiteindelijke maker/maakster is............maar dat is dus eigenlijk OT...

5

ik denk dat als je naar een goede hobbywinkel gaat je dit wel kan vinden. Het lijkt op een strass'lint'
Dat kan ja daar per cm kopen.

kaatjuh schreef:

ik denk dat als je naar een goede hobbywinkel gaat je dit wel kan vinden. Het lijkt op een strass'lint'
Dat kan ja daar per cm kopen.

Ok, dank je wel. Dan ga ik eens kijken.

Groetjes Bianca

Weet iemand misschien een antwoord/oplossing voor de knopen van de draperiën?

Groetjes Bianca