Re: Babyborrel afgelast.....

ok tnx :)

zal eens kijken als mn uk eindelijk slaapt :)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

27

Wat geweldig Nicole, het ziet er zo mooi uit!
wow...ben gewoon even stil..

En inderdaad, wat baal je dan...

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

28

http://cakecentral.com/gallery/1684672/ … s-template

Jaaaaaaaaaaaa ik heb het patroon toch kunnen plaatsen...

Vele en lieve groetjes Nicole

29

Liene schreef:

Wat geweldig Nicole, het ziet er zo mooi uit!
wow...ben gewoon even stil..

En inderdaad, wat baal je dan...

Dank je wel Lien  ;)

oef gelukkig :D  ik was al aan het zoeken en zoeken en kon het maar niet vinden :P ik ga gauw kijken

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

31

Wat ontzettend schitterend werk heb je gemaakt..... zowel van de spulletjes voor de babyshower als voor op de babykamer.
Ik snap jou teleurstelling, en ik hoop dat de kersverse ouders zich zometeen over hun teleurstelling heen kunnen zetten en een select groepje 'dierbaren' gaan uitnodigen.... want tenslotte wil je toch je "trots, je telg, de kersverse wereldburger" vol trots aan iedereen tonen !!

Zo hebben zij Eer van hun 'werk'  :D  en jij ook  ;)  Mijn duimen draaien in ieder geval dat ze toch hun Bundeltje Geluk nog op de een of andere manier gaan delen en dat jij jou inzet kunt tentoonstellen want het is te zonde om in de kast terug te moeten zetten!

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

32

Echt prachtig werk hoor!
Die mensen hebben  ongelijk om af te   lasten

33

Thanks lady's  ;)

34

Wat heb jij weer prachtige dingen gemaakt maar wat balen zeg dat de babyborrel is afgelast.

Ik zag de foto op cakecentral staan en wat super dat je daar op 1 hebt gestaan, dat moet je goed doen en hier de reacties ook. Want echt, de decoratie ziet er allemaal schitterend eruit en het moet enorm veel werk zijn geweest.

Ik hoop dat je ze nog ergens voor kunt gebruiken.

35

@lice schreef:

Wat heb jij weer prachtige dingen gemaakt maar wat balen zeg dat de babyborrel is afgelast.

Ik zag de foto op cakecentral staan en wat super dat je daar op 1 hebt gestaan, dat moet je goed doen en hier de reacties ook. Want echt, de decoratie ziet er allemaal schitterend eruit en het moet enorm veel werk zijn geweest.

Ik hoop dat je ze nog ergens voor kunt gebruiken.

Dank je wel Alice idd de reacties en de n° 1 doen uiteraard goed en geven toch erkenning voor mijn werk  ;)

36

Wat suf dat de babyborrel niet doorgegaan is.
Je voorbereidingen zijn schattig en prachtig gemaakt. :thumb:   
Nr. 1 staan op Cake Central geeft ook aan hoe getalenteerd jij bent. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!