1

Onderwerp: Boots

Een Boots cake gemaakt voor Jayden.... wat had ik graag een sugargun gehad, maar die dingen zijn ZESTIG euro hier in Australie.... dan wacht ik wel een paar maandjes tot ik weer in NL ben om er eentje aan te schaffen..... alle zwarte lijntjes dus zelf gerold, niet zo 100% netjes als ik had gewild maar ja... Dit was een regenboog taart aan de binnenkant.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/578794_412449805470028_2073205810_n.jpg

Re: Boots

Ohh... Die is mooi gemaakt!
Prachtige kleuren zo bij elkaar. Strak en zeer netjes afgewerkt.  :thumb:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

3

Wauw en het is dat je het zegt dat je ze zelf hebt gerold, want hij is echt goed gelukt!

4

vind 'm superleuk  :thumb:  :thumb:
De lijntjes zouden me niet eens zijn opgevallen als je het niet gezegd had
maar 60,- voor een sugargun..... pffff
daar kun je een mooie volle koffer met taartfrutsels voor mee terug nemen ;) ;) ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

5

Hele leuke taart met een mooie Boots, wat een werk alle lijntjes zelf rollen! Groot gelijk dat je nog even wacht tot je de gun goedkoper kunt halen en wie weet nog wat leuke dingetjes erbij  ;)! Zijn alle taartspulletjes zoveel duurder down under?

Superleuke taart. De gun is daar wel erg duur zeg. Hier is hij maar 25€. Je hebt de lijntjes wel strak gerold hoor. Complimenten.

Wat je ook doet of laat, de mensen kletsen toch....

7

Ach, niet normaal, alles minstens de helft duurder, soms dubbel of 3-dubbel de prijs!!! Bv. net pearl spray van PME gekocht voor 20 dollar (16 euro) in Nederland is dat 8 euro ofzo....  maar ja, ik kan ook meer vragen voor een taart... want mensen betalen hier gelukkig wat meer voor een mooie gedecoreerde taart.

Erg mooi geworden!!

9

Ik vind'm prachtig hoor maar nu een gek vraagje. Je zegt de lijntjes zelf gerold te hebben. Kun je ze dan ook kopen??

10

Nee, ik bedoel dat ik ze zelf gerold heb ipv een sugargun te gebruiken :)

11

oh hahaha.... ik moet nog ontdekken wat een sugargun is hoor..... Nieuw in de taartenbakwereld ;)

12

Wat een LEUKERD!!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

13

Em schreef:

Ach, niet normaal, alles minstens de helft duurder, soms dubbel of 3-dubbel de prijs!!! Bv. net pearl spray van PME gekocht voor 20 dollar (16 euro) in Nederland is dat 8 euro ofzo....  maar ja, ik kan ook meer vragen voor een taart... want mensen betalen hier gelukkig wat meer voor een mooie gedecoreerde taart.

En zo heb ieder nadeel zijn voordeel ;)...

Erg mooi! En die lijntjes zien er superstrak uit!

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina