1

Onderwerp: Maandag tracteren (Cakepops en cupcakes)

Hallo allemaal,

Mijn dochter is volgende week maandag jarig en wil cupcakes voor de meesters en juffen maken (ik heb al mooie margrieten voor erop gemaakt) en cakepops om aan de kinderen uit te delen.

Ik heb daarover wat vraagjes en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik kan alles uiterlijk zaterdag maken.

1. De cakepops worden van oreo/monchou met candymelts en  chocola met smarties. Kunnen/moeten die in de koelkast tot maandagochtend?
2. De cupcakes: als ik die zaterdag bak en nog niet decoreer, moeten die dan in de koelkast tot maandag?

2

Re: Maandag tracteren (Cakepops en cupcakes)

Cakepops geen idee..
Cupcakes niet hoor. In een afgesloten bak bewaren

3 Laatst bewerkt door Krentje (19-08-2012 10:26)

Ik bewaar de cake pops altijd in de koelkast, ik laat ze meestal wel ff in een koele ruimte terug acclimatiseren vb in de kelder. Want meteen van de koelkast in deze hitte dan heb je wel kans dat de chocolade gaat zweten.

groetjes

4

Verder niemand?
Ik ben heel bang dat het bewaren in de koelkast niet goed gaat, maar durf de monchou ook niet buiten de koelkast te bewaren.
Maandagnacht alles maken is ook geen optie ;)

5

Die cakepops die jij wilt gaan maken heb ik ook al een aantal keren gemaakt, en als ik dan wat over had, dan stond dat bij mij ook een aantal dagen in koelkast en de smaak bleef dan altijd prima, dus het lijkt me dat het prima kan.

Cupcakes in een goede afsluitbare doos bewaren.

6

Dank je.

En de candymelts en chocola blijft ook mooi?

7

Ja,candymelts blijven mooi, als je ze maar rustig op laat warmen, dus vanuit de koelkast op een koele plek en dan naar kamertemperatuur. Succes.

8

Nou bedankt, dan ga ik het proberen!