1 Laatst bewerkt door valleke (19-08-2012 09:48)

Onderwerp: mijn eerste probeersel :-)

Ze zijn niet helemaal zoals het voorbeeld dat ik gevonden heb en ik heb er nogal op gezweet en niet alleen omdat het buiten zó warm is  ;)
Ik weet niet: mijn botercreme vond ik nogal glad , toen ik de fondant  erover wou leggen gleed hij bijna alle kanten op en met het snijden van de fondant had ik problemen , die bleef overal aan kleven.
Heeft iemand soms tips daarvoor?
Van smaak zijn ze gelukkig wel lekker en mijn zoontje heeft er al hartelijk van gesmuld :-)

2

Re: mijn eerste probeersel :-)

Ik neem aan dat je de cupcakes bedoeld?

http://3.bp.blogspot.com/-EJSnhurkdXE/UC-7qe2oo-I/AAAAAAAAAiA/sAiX3Ld6bCY/s1600/2012-08-18%2B15.48.12.jpg

En dan ga ik je melden, want die horen in de klein en fijn.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

3

En dan over de bc en marsepein: het is gewoon rotweer om te taarten.
Daardoor werdt je bc te vloeibaar en kleeft de marsepein.
Bovendien kun je deze het beste snijden met een plastic mesje.

4

anouckjewel schreef:

Ik neem aan dat je de cupcakes bedoeld?

http://3.bp.blogspot.com/-EJSnhurkdXE/UC-7qe2oo-I/AAAAAAAAAiA/sAiX3Ld6bCY/s1600/2012-08-18%2B15.48.12.jpg

En dan ga ik je melden, want die horen in de klein en fijn.

Dit klinkt alsof ik iets héél ergs verkeerd gedaan heb?

5

Nee hoor, melden is precies wat woord is: op het linkje 'melden' klikken, zodat wij (moderators) er op worden geattendeerd. Geen idee waarom je zou denken dat dat héél erg is???

Maar goed, als je titels, omschrijvingen en sticky;s even doorneemt, wordt vanzelf duidelijk in welke rubriek je je bericht het beste kwijt kunt. Cupcakes horen dus in Klein & fijn :)

[MOVE] --> Klein & Fijn

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Bedankt :-)
De manier om foto 's te plaatsen ga ik ook nog eens goed uitpluizen :-)

7

Ik heb de foto op je site aangeklikt, dan ga je naar alleen de foto.
Dat het adres in de adresbalk kopieeren, hier plakken en er [img]voor zetten en[/img] achter  :)

8

Ze zijn wel vrolijk trouwens  ;)

9

ik vind ze leuk!
heb je je botercreme wel (lang genoeg) in de koelkast gezet?

10

Ik ben vooral verliefd op het uiltasje die je gemaakt hebt.........ik heb hem gelijk doorgelinkt naar mijn collega, die ook van haken houdt!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

Ik heb mijn taartje gisteren in fases gemaakt. Ik had alle deco een avond tevoren al klaar gemaakt dus steeds taartje uit de koelkast, 5 minuutjes snel een lading bloemetjes e.d erop plakken en weer terug in de koeling. Na het afsmeren met bc zet ik altijd alles even in de koelkast. Dan wordt de bc lekker stijf en kun je veel makkelijker bekleden.

12

Bedankt voor de reacties!

Tja die warmte, ik heb idd wel de beste dag uitgekozen om mijn 1e probeersel te maken  :D
En ook heb ik nog niet alle juiste materiaal omdat ik eerst eens wou zien of ik er echt wel aanleg voor heb en het een beetje mijn ding is...ja dus!!
Dus kan ik beginnen shoppen en van zodra het niet meer zo heet is opnieuw proberen.