1

Onderwerp: even voorstellen

Hoi allemaal,

Mijn naam is Susanne, ik woon in Haarlem, en ben sinds kort helemaal verslaafd aan taarten en cupcakes maken en decoreren! Heb altijd al veel gekookt en af en toe een taartje gemaakt of een lekker toetje... En altijd de grote droom gehad een eigen winkeltje/koffietentje te hebben met de lekkerste taartjes en gebakjes!

En om dat dan op lange termijn ook echt voor elkaar te krijgen, moet je je natuurlijk wel gaan verdiepen in de kunst van het taartenbakken! Dus heb ik spulletjes gekocht om lekker aan de slag te kunnen gaan, en sta ik nu bijna dagelijks in de keuken!

Erg goed ben ik er nog niet in, de simpelste dingen kunnen mislukken en soms gaan de moeilijkste dingen juist goed.... het is een proces van vallen en opstaan! Maar met dit forum, alle goede tips en trucs, en support wanneer er wat misgaat, komt het helemaal goed!

Zodra ik eens iets heb gemaakt waar ik trots op mag zijn zal ik zeker de foto's laten zien!

2

Re: even voorstellen

Welkom op dit heerlijke forum!
Oefening baart kunst, goed bezig dus. :thumb:

Ik ben benieuwd naar je foto's!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

welkom hier...vooral veel lezen, opslaan en vooral genieten...

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

4

komen we binnenkort eens bij jou op de koffie :)

5

bovenstaande spam gemeld...

Enne, welkom op het forum!

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...