Onderwerp: Hey hallo
Dag dames (en heren?),
Eigenlijk ben ik nooit zo van de forums. De afgelopen weken ben ik echter meerdere malen per dag op jullie site te vinden geweest en heb vol bewondering gekeken naar al die mooie creaties / kunstwerken van jullie. Vandaar de stap om me me aan te melden en om me ook even aan jullie voor te stellen. Want in de toekomst zou ik ook graag zulke mooie baksels willen maken!
Mijn naam is Anniek, 29 jaar en ik woon sinds 2.5 jaar in Brabant met mijn vriend. Bakken heb ik altijd leuk gevonden. Samen met een vriendinnetje een cake bakken (en je dan helemaal miselijk eten aan het beslag...), (appel)taarten en koekjes bakken, ik vond het allemaal super. Ik vind het echter nog leuker als andere mensen genieten van mijn baksel! En ook al is de smaak nog zo goed...het oog wil natuurlijk ook wat. Vandaar dat ik deze site zo geweldig vind. Inspiratie en leermateriaal genoeg!
De komende tijd wil ik in ieder geval veel uitproberen en leren, en als ik een creatie heb gemaakt waar ik niet meer het etikel 'misbaksel' op hoef te plakken zal ik hem zeker aan jullie showen! (en alle tips zijn dan natuurlijk welkom!)
Groetjes!