Onderwerp: Lijken ze ? Tips welkom
Ik heb op verzoek geprobeerd de cars auto te maken. Lijkt ie ? Tips zijn welkom. Ik wilde zelf de wielen de volgende keer van fondant maken.
Www.tummiesbakery.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lijken ze ? Tips welkom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb op verzoek geprobeerd de cars auto te maken. Lijkt ie ? Tips zijn welkom. Ik wilde zelf de wielen de volgende keer van fondant maken.
wow! wat creatief op zo'n klein stokje! ziet meteen wat het is hoor, knap gedaan 
ik vind em echt heel knap gemaakt.
misschien zou het nog iets knalroder kunnen maar dat kan ook aan de foto liggen...
Knap gedaan. Wat lijkt me dat een gepriegel, zo'n ieniemienie car!
ik vind em echt heel knap gemaakt.
misschien zou het nog iets knalroder kunnen maar dat kan ook aan de foto liggen...
Ik heb de melts van witon gebruikt. Heb je misschien een idee hoe ik ze roder kan maken ?
heb je de rode candy melts gebruikt? want die zijn volgens mij al heel rood... dan zal het wel aan de foto liggen en de juiste kleur rood zijn. of anders wat (extra) rode kleurstof toevoegen...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lijken ze ? Tips welkom