Onderwerp: Konijntje is jarig...taartje waard toch?
Eén van onze konijntjes is jarig vandaag, en aangezien ik een reden zocht om te bakken...had ik daarmee een goede reden gevonden.
Het is wel teamwerk geworden, want mijn kinderen vinden mijn hobby ook erg leuk, dus zij hebben alletwee de konijntjes geboetseerd.
Het basisidee komt uit het boek van Debbie Brown (het theepotje). Hier komen de foto's:
Het konijntje door Anne (8jr) geboetseerd. Goed herkenbaar als het konijntje uit de mjam vind ik zelf. Pluimpje voor Anne.
Het konijntje door Tim (7jr) geboetseerd. Naar eigen idee. Hij wilde een konijntje dat op z'n buik ligt, zoals onze jarige Snuffie ook vaak ligt. Goed gelukt vind ik, dus ook een pluimpje voor Tim
Het taartje is gevuld met een laagje stracciatella-kwarkyoghurt (keuze van Tim) en een laagje aardbeien-kwarkyoghurt (keuze van Anne).
Het warme weer maakte het niet makkelijker, maar ik ben toch tevreden over het resultaat, heb wat bloemetjes uit eerdere projectjes kunnen opgebruiken. En bovenal ben ik trots op mijn twee hulpjes.
Bedankt voor het kijken en sorry voor het lange verhaal en de vele foto's. Was ook zo'n leuk taartmoment.
Bianca's bakery