Onderwerp: Flipje
Gewoon omdat we aardbeienvulling 'over' hadden en ik erg veel zin had om Flipje te maken. Het viel nog niet mee om het mannetje een beetje goed rechtop te laten zitten, maar voor de foto was het in ieder geval gelukt.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Flipje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gewoon omdat we aardbeienvulling 'over' hadden en ik erg veel zin had om Flipje te maken. Het viel nog niet mee om het mannetje een beetje goed rechtop te laten zitten, maar voor de foto was het in ieder geval gelukt.

Wat een geweldig leuke taart, wordt er gewoon vrolijk van met dit trieste weer
OOh die is leuk, mooi gedaan.
Wat leuk zeg!
Dat ziet er schattig uit! Heel leuk 
Leuk ! je gaat er spontaan van glimlachen!
Leuk!
Bedankt voor jullie leuke reacties! Flipje is ook een vrolijk ventje en ik moet zeggen dat ik hem ook met een glimlach heb geboetseerd.
Wat leuk! 
Flipje!! Wat leuk zeg...!
Wat een schatje, heel erg leuk!
Leuk zeg! Ga even een linkje naar mijn zusje sturen. Die is gek van flipje. (en ik kan het makkelijk doen want ze woont toch te ver weg om hem te moeten maken voor haar
)
Daar wordt je gewoon vrolijk van! Heel leuk hoor.
Wat een snoepie....
Leuk zeg! Ga even een linkje naar mijn zusje sturen. Die is gek van flipje. (en ik kan het makkelijk doen want ze woont toch te ver weg om hem te moeten maken voor haar
)
Leuk om te horen dat je een link hebt gestuurd! Mijn man zei dat ik een link van de foto naar de Hero moest mailen. Reactie: ze hebben een aantal Flipje-artikelen opgestuurd.
Home mAade schreef:Leuk zeg! Ga even een linkje naar mijn zusje sturen. Die is gek van flipje. (en ik kan het makkelijk doen want ze woont toch te ver weg om hem te moeten maken voor haar
)
Leuk om te horen dat je een link hebt gestuurd! Mijn man zei dat ik een link van de foto naar de Hero moest mailen. Reactie: ze hebben een aantal Flipje-artikelen opgestuurd.
Oh wat leuk zeg! Mijn zusje zei inderdaad dat ik hem maar voor haar moest maken. Ze is bijna jarig dus wie weet ben ik nog wel zo gek. (maar dan wel als dummie)
Wat een schatje, wist niet dat ie nog bestond...... 
Wat een schatje, wist niet dat ie nog bestond......
Hero heeft em dus weer opnieuw geintroduceerd. Ik moet er wel bij zeggen dat het boekje dat Hero ons stuurde, met de nieuwe avonturen van Flipje, helaas weinig weg had van de heerlijke stripjes in de boekjes van vroeger. Maar ja, een gegeven paard....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Flipje