Onderwerp: mini parade, feeënkasteel, spongebob, thomas, kitty

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mini parade, feeënkasteel, spongebob, thomas, kitty
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Wauw, mooie creaties. Het kasteel is toch wel favoriet!
ja bij mij ook je kasteel wat leuk
grt Carla
Mooie taarten zeg

allemaal heel mooi maar ook ik vind het kasteel er ver bovenuit steken.
Ja ziet er leuk uit! Wat heb je gebruikt voor je torentjes van je kasteel? Ahh de hello kitty is ook schattig!
Hele leuke taarten allemaal!
Mooie parade! Het kasteel is prachtig. Thomas de trein is ook leuk gemaakt. Mijn kleinzoon is er ook helemaal gek van. Mag ik hem opslaan?
leuke taarten hoor! het kasteel is mijn favoriet, mag ik vragen hoe je die torens gemaakt hebt?
leuke taarten hoor! het kasteel is mijn favoriet, mag ik vragen hoe je die torens gemaakt hebt?
Ja, daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar! Die torens zijn altijd weer een issue hahaha heb nog niet echt een manier gevonden om ze makkelijk en eetbaar te kunnen maken...
Ik vroeg mij trouwens af, als je bijvoorbeeld een wcrolletje in rolfondant rolt, met tylose en je laat dit uitharden. vervolgens haalje het rolletje eruit. Is het dan stevig genoeg om het op te vullen met een vulling? Ik weet namelijk niet hoe stevig rolfondant + tylose kan zijn en of dit voor torens stevig genoeg kan zijn om te vullen...
Ja ziet er leuk uit! Wat heb je gebruikt voor je torentjes van je kasteel? Ahh de hello kitty is ook schattig!
hi, bedankt, de torens zijn van fondant, en bovenop ijshoorntjes , vastgeplakt met icing
Mooie parade! Het kasteel is prachtig. Thomas de trein is ook leuk gemaakt. Mijn kleinzoon is er ook helemaal gek van. Mag ik hem opslaan?
bedankt, en tuurlijk!!!
Dootje88 schreef:Ja ziet er leuk uit! Wat heb je gebruikt voor je torentjes van je kasteel? Ahh de hello kitty is ook schattig!
hi, bedankt, de torens zijn van fondant, en bovenop ijshoorntjes , vastgeplakt met icing
Oke, is dat dan gemaakt van 1 'bonk'' fondant? (om het zo maar even te noemen
Of zijn ze hol van binnen?
anilin schreef:leuke taarten hoor! het kasteel is mijn favoriet, mag ik vragen hoe je die torens gemaakt hebt?
Ja, daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar! Die torens zijn altijd weer een issue hahaha heb nog niet echt een manier gevonden om ze makkelijk en eetbaar te kunnen maken...
Ik vroeg mij trouwens af, als je bijvoorbeeld een wcrolletje in rolfondant rolt, met tylose en je laat dit uitharden. vervolgens haalje het rolletje eruit. Is het dan stevig genoeg om het op te vullen met een vulling? Ik weet namelijk niet hoe stevig rolfondant + tylose kan zijn en of dit voor torens stevig genoeg kan zijn om te vullen...
Hi, torens zelf zijn van MM fondant (zelf gemaakte) zonder tylose , ik heb witte pvc buizen die ik ook gebruik om mijn marsepein uit te rollen. daar heb ik plastic folie om gedaan, en dan de fondant eromheen gerold , 3 dagen laten drogen, en door de folie kan je ze er makkelijk eraf halen, en daarna voorzichtig op maat snijden , ik heb ze niet gevuld verder.
Oke dank je wel!!!
Ik ga op zoek naar pvc buizen
Ijshoorntjes ook niet gevuld? Dan worden ze zeker te zwaar als ik dat zou doen!?!?
Oke dank je wel!!!
Ik ga op zoek naar pvc buizen
Ijshoorntjes ook niet gevuld? Dan worden ze zeker te zwaar als ik dat zou doen!?!?
Zou de torentjes zoals jij ze hebt gemaakt, sterk genoeg zijn om ze te kunnen vullen?
Ik vind je taarten prachtig, het kasteel is prachtig, maar ik vind je hello kitty taart ook bijzonder leuk!! Heel lief.
Wow die zijn echt mooi. Vooral het kasteel
.
Zoals gewoonlijk: mooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mini parade, feeënkasteel, spongebob, thomas, kitty