1

Onderwerp: online taart maken

wie weet of er een site bestaat, waar je zelf al je taart kan maken/tekenen. zodat je van te voren je taart al helemaal kan bakken en decoreren hoe je het hebben wil en hem vervolgens alleen nog na hoeft te maken?

Re: online taart maken

Ik teken dingen vaak gewoon zo uit. Lekker op de bank, terwijl ik ook tv aan het kijken ben. Volgens mij heb ik wel al 10 taarten op papier staan die ik nog maken moet...

3

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=139355

:think: misschien heb je hier wat aan?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Jolanda Boxem schreef:

Ik teken dingen vaak gewoon zo uit. Lekker op de bank, terwijl ik ook tv aan het kijken ben. Volgens mij heb ik wel al 10 taarten op papier staan die ik nog maken moet...

Ja, dat heb ik de afgelopen dagen ook wel geprobeerd, maar tekenen is niet mijn sterkste kan en ik vind het heel moeilijk om assecoires e.d. te tekenen. Ook qua kleuren is het met tekenen erg lastig. Vandaar dat ik op zoek ben naar een programma hiervoor, dat je zelf je vorm(en) kunt kiezen en de accessoires op je taart op de gewenste plek kunt 'slepen'.

Heb nu zoveel in mijn hoofd zitten wat ik graag wil maken, het liefste zou ik dat allemaal op 1 taart doen hahaha... Dus daarom wil ik graag een paar 'proef' taarten tekenen, zodat ik voor mezelf kan kijken wat ik mooi vind en wat niet.

Carien, de link die je opgeeft, heb je alleen maar een sjabloon van de vormen. Hier ben ik zelf al redelijk uit. Het gaat mij puur om te 'kleuren' en decoratie.

In ieder geval bedankt voor het meedenken  ;)

5

Hoi Dootje,

Als je Adobe Photoshop (elements) hebt, kun je zo alles opbouwen. Dat programma is eindeloos. Als je zelf alle vormen eerst invoert (evt inscannen oid) kun je lekker aan de slag met creeren.

6

krizzie schreef:

Hoi Dootje,

Als je Adobe Photoshop (elements) hebt, kun je zo alles opbouwen. Dat programma is eindeloos. Als je zelf alle vormen eerst invoert (evt inscannen oid) kun je lekker aan de slag met creeren.

Dank je wel voor je antwoord Krizzie. Helaas heb ik geen adobe photoshop... Toch bedankt voor het meedenken  :)