Re: Een andere Hello Kitty.......van 3 naar 1!
Ik vind dit een hele leuke Kittytaart met leuke details. We hebben er al veel langs zien komen, maar deze is heel knap gemaakt. 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een andere Hello Kitty.......van 3 naar 1!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind dit een hele leuke Kittytaart met leuke details. We hebben er al veel langs zien komen, maar deze is heel knap gemaakt. 
Hoi hoi, als ik de link naar de paarse rand aanklikt, dan krijg ik niets te zien en de andere link ook niet, heb je toevallig ook de naam van de uitsteker?
Alvast bedankt. Vonn
Oh en ik vindt je taart geweldig en mooi hoog, dat lukt me niet
Hoi, ik heb de link even aangepast, nu doet ie het wel... (de naam is nogal lang.
Ik heb voor deze taart een 20cm bakvorm gebruik maar beslag voor een 25cm. randje bakpapier in de bakvorm om het wat te verhogen en dan komt het helemaal goed.
Verder heb ik met 3 lagen gevuld dus daardoor wordt ie ook al hoger.
Groetjes, Nancy
Wat kan ik nog zeggen......... *mijnmondvaltopen* Zo mooi!!
Esther68 schreef:Leuke vrollijke taart!
Heb je, waar HK op ligt, uitgestoken uit de lap en toen opgevuld met een andere kleur? Ik denk nl. dat wanneer ik dat zou doen het helemaal fout zou gaan (uitrekken en zo....)Hoi Esther (& TessaBelle) ik heb eerst de paarse bloem uitgestoken zodat deze vast wat kan uitharden. Daarna de taart bekleed met roze en even terug in de koelkast zodat ie goed stijf is. Dan met dezelfde bloemvorm de vorm uitsteken op de taart. (met een beetje geduld lukt het echt!) En toen de randjes voorzichtig insmeren met een beetje lijm en dan de uitgestoken paarse bloem er in leggen. Zo heb ik het bij PME geleerd
Als ik het zo lees is het eigenlijk heel logisch, al zou ik er zelf niet opgekomen zijn
. Wel goed om te onthouden
. De uitsteker heb ik al dus ik ga dit zeker ook een keer doen. Proberen in ieder geval..... 
Wat kan ik nog zeggen......... *mijnmondvaltopen* Zo mooi!!
Dankjewel 
Taartoefje schreef:Esther68 schreef:Leuke vrollijke taart!
Heb je, waar HK op ligt, uitgestoken uit de lap en toen opgevuld met een andere kleur? Ik denk nl. dat wanneer ik dat zou doen het helemaal fout zou gaan (uitrekken en zo....)Hoi Esther (& TessaBelle) ik heb eerst de paarse bloem uitgestoken zodat deze vast wat kan uitharden. Daarna de taart bekleed met roze en even terug in de koelkast zodat ie goed stijf is. Dan met dezelfde bloemvorm de vorm uitsteken op de taart. (met een beetje geduld lukt het echt!) En toen de randjes voorzichtig insmeren met een beetje lijm en dan de uitgestoken paarse bloem er in leggen. Zo heb ik het bij PME geleerd
Als ik het zo lees is het eigenlijk heel logisch, al zou ik er zelf niet opgekomen zijn
. De uitsteker heb ik al dus ik ga dit zeker ook een keer doen. Proberen in ieder geval.....
Leuk! We zien het resultaat wel verschijnen als het zo ver is. 
Hij is errug mooi. Prachtige kleuren, mooi afgewerkt. Super.
Wat een schatje! mooie sprekende kleuren 
Dank je wel dames! Dankzij jullie heb ik extra veel eer van m'n werk!
Wat een super gave taart!
Helemaal gaaf al die leuke details!
Ik heb nog een vraagje,
Hoe maak je dat boogje in het roze bovenop het roze?
Is dat met een soort van knijpertje?
Wat een super gave taart!
Helemaal gaaf al die leuke details!
Ik heb nog een vraagje,
Hoe maak je dat boogje in het roze bovenop het roze?
Is dat met een soort van knijpertje?
Hoi, ja dat is een soort van knijpertje, die noem je crimper.
Er zijn een heleboel verschillende te koop en ze kosten niet zo veel maar je kan er een heel leuk effect mee krijgen.
Ik heb nu deze gebruikt:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/-p-2297.html
Groetjes
Taartoefje schreef:Esther68 schreef:Leuke vrollijke taart!
Hoi, ik was nog vergeten te zeggen dat ik even op je site gekeken heb en meid wat maak jij een prachtige taarten. Echt top 
Mooie HK taart, lekker hoog en de puzzel is fantastisch, love de ruffles van het rokje........ 
Esther68 schreef:Taartoefje schreef:Hoi Esther (& TessaBelle) ik heb eerst de paarse bloem uitgestoken zodat deze vast wat kan uitharden. Daarna de taart bekleed met roze en even terug in de koelkast zodat ie goed stijf is. Dan met dezelfde bloemvorm de vorm uitsteken op de taart. (met een beetje geduld lukt het echt!) En toen de randjes voorzichtig insmeren met een beetje lijm en dan de uitgestoken paarse bloem er in leggen. Zo heb ik het bij PME geleerd
Hoi, ik was nog vergeten te zeggen dat ik even op je site gekeken heb en meid wat maak jij een prachtige taarten. Echt top
Dankjewel!
Zeer, zeer geslaagde HK!
Wow, dat heb je heel gaaf gedaan! Wat een supergave taart.
Ik hoop dat de bevalling goed gaat, en met het kindje en de moeder daarna natuurlijk ook!
Wow...ik zit ook even naar je Facebook pagina te kijken en ben echt zwaaaar onder de indruk! Als beginner kan ik alleen maar hopen dat ik ooit iets kan maken wat er een beetje op lijkt!! (Maar heb door het lezen van dit bericht in ieder geval alweer wat dingetjes geleerd!)
De buurvrouw is inmiddels bevallen van een gezonde zoon!
Weer een goede reden voor een taartje! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een andere Hello Kitty.......van 3 naar 1!