1

Onderwerp: Goeie smorgens iedereen!!

Ik ben Tamara en ben 24 jaar oud (of uhmmm jong wat jullie willen ;) )

Sinds ongeveer een maand of 2 ben ik aan het bakken geslagen. Het gaat tot nu toe super goed!! Er is nog geen cupcake of muffin mislukt hier ben ik zo blij mee!!!

Laatst ook mijn eerst taart gemaakt en deze was ook echt helemaal top geworden. Vulling was perfect en de decoraties nog mooier :)

Alleen bij mijn eerste poging zakte mijn bisquit helemaal in... :nooo
Hier baalde ik zo van, na poging 2 ging het helemaal goed, maar hij moest wel een kwartier langer in de oven dan nodig was....

Ach maar alles is goed gekomen en we blijven lekker uitproberen en bakken!!

Tot snel op het forum

xx Tamaar

Re: Goeie smorgens iedereen!!

Hallo Tamara,

Welkom op het forum!

Je moet de lat niet direct te hoog leggen voor jezelf hoor, er kan weleens iets gaan zoals je niet gepland hebt.
Dat het biscuit langer in je oven moest is op zich niet gek. Iedere oven werkt anders en tempraturen wijken soms af.
Het is dus belangrijk je oven te leren kennen. Wat bij jou 45 min. in de oven moet kan bij mij in 30 min. al klaar zijn en bij een derde 55 min. moeten.

Veel succes én plezier met deze super leuke hobby!  :thumb:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Thanks voor je tips!! Het gaat wel steeds beter.... en de lat te hoog leggen doe ik met alles hoor hihihihi

Ik ben een enorme perfectionist met alles.... Soms is het goed en de andere keren tja wat minder... :o

4

Hallo

Welkom op dit geweldige forum! Je kunt op deze site een schat aan informatie terugvinden, die onze hobby nog veeeeeel leuker maakt!! :Y  :Y

Mag ik zo vrij zijn om je een paar tips geven?  O-)

Als je een vraag hebt, gebruik dan eens de ‘zoekfunctie’. Dat doe je door bovenaan de pagina op het woord ‘zoeken’ klikken. Typ je zoekterm in, klik een aantal rubrieken aan waar je hoopt je antwoord te vinden (of allemaal als je het niet zo goed weet) en ... bingo! De kans is heel groot dat eerder al iemand anders net dezelfde vraag had als jij en dan heb je meteen een heleboel antwoorden. :thumb:

In de linker kolom kun je klikken op ‘tabellen’, ‘howto’s’, ‘recepten’ en ‘FAQ’, ook hier vind je informatie waar je wel enkele avonden zoet mee bent. :D

En als laatste tip. Lees telkens de ‘sticky’ bovenaan de rubriek waar je je vraag/foto/nieuwtje wilt plaatsen. Zo weet je onmiddellijk of je topic wel op de juiste plaats staat en bespaar je de moderators het werk om je topic te verplaatsen. :rolleyes:

Veel plezier!
Groetjes Samantha  :)  :)

Hi Samantha

Thanks voor de tips!! Het is voor mij niet de eerste keer dat ik op een forum zit... Maar wel me eerste taarten forum hihihi

Ik zag gelukkig al dat deze al een tijdje bestond en dat hij voorlopig ook blijft bestaan ;)

Ik heb het namelijk al een aantal keer meegemaakt dat een forum gewoon zomaar in 1 x er mee stopte.... Dus dat was wel jammer.

Ik ben blij dat ik welkom ben hier, misschien tot snel op het forum  :)