1

Onderwerp: Iemand ervaring met marsepein van xenos

Ik zag laatst marsepein bij Xenos liggen en vroeg me af of dit een beetje goed is om mee te bekleden. Heeft iemand hier ervaring mee? Het is namelijk iets goedkoper dan waar ik het normaal koop en als het gewoon goed is dan haal ik het voortaan bij Xenos.

Groetjes Bianca

2

Re: Iemand ervaring met marsepein van xenos

het is TROEP! het plakt aan alle kanten en er zitten veel grote stukjes amandel in oid.
Ik kan er niks mee......en ZEKER niet bekleden...

3

hahaha ja hier de zelfde ervaring.... erg plakkerig en het ruikt ook erg chemisch. De fondant is niet veel beter. Droogt erg snel uit en is erg korrelig. Maar voor iets kleins is het wel te doen. Ik heb het laats gebruikt om met al m'n nichtjes cupcakes te maken, voor dat soort dingen gaat het wel.

4

Ik deel ook deze mening. In dat geval is goedkoop duurkoop. Het voelt niet prettig aan en ik vind hem echt niet lekker.

5

Tegenwoordig zie ik wel bij Xenos een andere verpakking met andere fondant.  Dus weet niet of deze bovenstaande meningen over nieuwe materiaal van xenos gaat?

Nou dat is dus duidelijk. Die marsepein moet ik niet hebben.
Ga ik toch maar weer naar mijn andere vaste winkeltje.
Thanks voor het delen van jullie ervaringen.

Groetjes Bianca

7

De zoekfunctie helpt vaak ook. Als je zoekt op 'Xenos' vind je oa dit topic http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=191522

De meningen verschillen en dat zal altijd zo blijven. Zo vindt ook de één marsepein fijner en de ander fondant. Ieder zijn ding.

Succes in  ieder geval.

Groetjes,
Marieke

Ik had bij de zoekmachine xenos marsepein ingevuld en ik kreeg geen resultaten, vandaar dat ik het hier heb geplaatst. Maar ik ga nog eens kijken op je link.
Bedankt

Groetjes Bianca

9

Is troep en ik heb het ook weggegooid ...

Ik leer elke dag weer een beetje bij ...

10

Fondant en marsepein van de makro is nog goedkoper en het is van goede kwaliteit ( Funcakes ).
1.59 incl btw marsepein
1.49 incl btw foundant
Goedkoper als dat slechte spul van de xenos  :D

11

Faab schreef:

Fondant en marsepein van de makro is nog goedkoper en het is van goede kwaliteit ( Funcakes ).
1.59 incl btw marsepein
1.49 incl btw foundant
Goedkoper als dat slechte spul van de xenos  :D

Helaas heeft niet iedereen een pasje van de makro..  :(