Re: Don't Worry, Bee Happy!
Wat een Bééézonder leuk bijtje! Hoe groot istie? Zou een how to ook errug leuk vinden!
Groetjes, Melissa
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Don't Worry, Bee Happy!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een Bééézonder leuk bijtje! Hoe groot istie? Zou een how to ook errug leuk vinden!
schattig, hoe kom je er op! succes met je workshop 
Ik zou zeggen, of zelf uitvogelen hoe het moet, of een workshop bij Krystle gaan doen.
Wat 'n lief bijtje!
Erg leuk gemaakt. 
Wat een snoezig taartje!!! 
Wow, wat veel complimentjes
Dank jullie wel!
Nog even een fotootje van de resultaten van de workshop. Ik vind ze supergoed gelukt, dus ik ben trots op m'n vriendinnetjes 

Ik heb nu eindelijk vakantie (vandaag m'n thesis ingeleverd *spannend*), dus wellicht dat ik hier binnenkort een howto van maak. Ik zet 'm erbij op het lijstje 
Ze zijn echt super leuk geworden!
ooh, wat een kanjer, zooo lief!
veel plezier met je "workshop"!
ooh, wat een kanjer, zooo lief!
veel plezier met je "workshop"!
ow, moet nog even verder kijken... wat een schatjes zijn dat allemaal geworden! jeén je vriendinnen hebben het duidelijk prima gedaan. erg mooi! 
Superlief bijtje! Ik kijk al uit naar je How To, en succes met je thesis!
Wat een leukerd! Die ogen, geweldig zeg
En uitleggen kan je het schijnbaar ook heel goed want ze zien er allemaal hartstikke leuk uit 
I'm happy! Want wat is jouw bijtje origineel en super snoezig!
Aan de resultaa(r)tjes te zien, gaf je een prima workshop. 
ik heb het niet zo op bijen maar op deze ben ik verliefd geworden. Sluit me aan bij het groepje en vraag om een howto. enne vriendinnen kan je niet genoeg hebben 
Ik heb 'm gemaakt met de Wilton miniballpan. Dus hij is dan iets van 7 à 8 cm hoog en ongeveer 10 cm doorsnee (op het breedste stuk) 
Edit: Daarom had ik 'm ook in deze rubriek gezet en niet bij 3D. Maar als ie niet goed staat, let me know.
Wat een schatje! 
Aaaaaaah wat een lieffie!!!!
wat een schatje!
Mag ik hem opslaan ter inspiratie?
hij doet me denken aan mijn favoriet snoepje:M&M, ik zou er zo in bijten!!! prachtig! 
Super Leuk!
ahhhhhh echt te CUTE
Bedankt voor alle positieve reacties, echt leuk om te lezen! 
hij doet me denken aan mijn favoriet snoepje:M&M, ik zou er zo in bijten!!! prachtig!
Hahaha, ja hoe langer ik er naar keek hoe meer hij me aan een M&M deed denken... vond ik wel een beetje jammer
echt geWELdig weer!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Don't Worry, Bee Happy!