1

Onderwerp: Zakelijke cupcakes... Maar hoe?

Ik heb een opdracht gekregen voor zakelijke cupcakes.. Het is voor mensen van een advocaten kantoor...

Heeft iemand een idee wat ik er dan het beste op kan maken wat betreft de decoratie??

Ze zeiden dat het zakelijk moet zijn, iets met 2 kleuren, groen geel... Zou het dan goed zijn als ik de ene helft groen maak en de andere helft geel?? Ik vind het zelf iets te simpel maar het mocht niet te vrolijk zijn...

Heeft iemand tips voor mij??

2

Re: Zakelijke cupcakes... Maar hoe?

Hebben ze niet een logo of zo wat je erop kunt zetten? Dan is het al gauw 'zakelijk'.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

SweetTooth schreef:

Hebben ze niet een logo of zo wat je erop kunt zetten? Dan is het al gauw 'zakelijk'.

dat heb ik gevraagt maar dat hoefde niet... ik heb de opdracht gekregen van een goede bekende van mij die zelf daar de lunch verzorgt ect. en heeft zo voor mij deze opdracht erbij geregeld...

4

:think: streepjes groen-geel-groen-geel-groen-geel enz
Hoop dat je een sugargun hebt  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

of zo'n leuke advocaten bef (noem je dat zo, ik bedoel die boord met de toga)? Of een overhemd met stropdas ofzo? Zakelijk maar toch grappig.

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

6

Carien schreef:

:think: streepjes groen-geel-groen-geel-groen-geel enz
Hoop dat je een sugargun hebt  ;)

Ja die heb ik, dat ik er zelf niet aan gedacht heb... Denk dat ik dat maar ga doen...

taart van gout schreef:

of zo'n leuke advocaten bef (noem je dat zo, ik bedoel die boord met de toga)? Of een overhemd met stropdas ofzo? Zakelijk maar toch grappig.

Erg leuk idee, maar hoefde geen afbeelding op ofzo...

7

Zag idd pas iemand die had streepjes van de sugargun aan elkaar geplakt en daar rondjes uitgestoken.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

8

Je kan ook een toef in 2 kleuren doen.
Botercrème of cream cheese frosting of iets dergelijks kleuren met groen en met geel. 2 spuitzakken vullen, waarbij je de ene gevuld in de andere spuitzak steekt die je dan ook vult. Zo krijg je van die mooie swirls met 2 kleuren.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

9

Marie-Popo schreef:

Je kan ook een toef in 2 kleuren doen.
Botercrème of cream cheese frosting of iets dergelijks kleuren met groen en met geel. 2 spuitzakken vullen, waarbij je de ene gevuld in de andere spuitzak steekt die je dan ook vult. Zo krijg je van die mooie swirls met 2 kleuren.

Erg leuke tip!!!! die ga ik onthouden en eerst eens mee oefenen... Moet de cupcakes morgen af hebben en ga ik nu eerst met de sugargun en marsepein aan de slag.
Volgende week willen ze weer cupcakes dus dan heb ik mooi nog een week om met de spuitzakken te gaan oefenen..

10

Vragen voor decoratie-tips mogen gewoon in de rubriek DECOREN [MOVE] dus

11

Mij lijkt het wel chique om het vrij strak te houden. Strakke, witte fondantlaag met daarop zo'n barokke schildering of stempel. Aantal cupcakes geel, aantal groen.

Ik heb wel een idee een toef erop met de smaak Advocaat  ;)
Of iets met een simpel patroontje kan ook heel zakelijk zijn

Hoop dat je er iets mee kunt

Denk niet gelijk dat je iets niet kunt, want met proberen kom je een heel eind