Re: Een heel bijzonder project - een hele bijzondere bruidstaart...
Mijn lieve mede-onzinners hebben dit hartstikkende fantastisch gedaan!
Helemaal super, meiden!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een heel bijzonder project - een hele bijzondere bruidstaart...
Helemaal super, meiden!!
Wat ontzettend leuk! En bij elkaar is het een mooi geheel!
Wauw, dat is gaaf geworden.
Ik wist inmiddels dat jullie dit gingen doen, tenminste, dat jij er 1 van was hahaha, omdat je je bakvorm op tijd terug moest hebben hihi.
Super gaaf geworden, dikke pluim voor allemaal
Wat komen er toch mooie dingen voort uit dit forum!
Geweldig mooi!!
Wat een ontzettend gave samenwerking zeg, goed gedaan meiden! Hartstikke mooie taarten geworden en gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Tieneke
Leuk zeg! En mooie taarten
wat bijzonder!! super gemaakt!
Had er al iets over gelezen in het onzin topic, wat is het allemaal leuk geworden en alle afzonderlijke onderdelen zijn ook helemaal toppie, prachtig resultaat.......... 
Jullie wisten het al, maar nogmaals: GEWELDIG gedaan meiden!!
Bijzonder verhaal, superleuk!
dit is nog eens leuk om te lezen, wat een gaaf verhaal met een nog leuker resultaat!!!

Wat een leuk project! Ze zijn echt heel mooi geworden zeg!
wow wat bijzonder!
Helemaal super, meiden!!
Ik ben ook trots op mijn familie. 
Wat een ontzettend leuk idee!
SilentOne gefeliciteerd met jullie huwelijk.
wat ontzettend leuk zeg! En de taart is
Gefeliciteerd met je huwelijk!!
Wat een bijzonder gebaar, en wat een bijzonder mooie taart!
Geweldig gedaan dames!
SilentOne, en meneer SilentOne, van harte gefeliciteerd! Wat zagen jullie er mooi uit 
Wat een bijzonder gebaar, en wat een bijzonder mooie taart!
Geweldig gedaan dames!
![]()
![]()
SilentOne, en meneer SilentOne, van harte gefeliciteerd! Wat zagen jullie er mooi uit
Het is nu SilentTwo. 
Wat een superleuk idee!! En wat een prachtig eindresultaat!!
Mooi verhaal en een toffe taart! Heel bijzonder 
Echt geweldig !
Silentone gefeliciteerd, wat zag je er prachtig stralend uit.
Wat een topidee! Missie geslaagd!
SilentOne, wat zien jullie er prachtig uit op de foto's!
Proficiat met jullie huwelijk!
ik wou gewoon nog even melden dat de uiltjes gewoon volledig gekopieerd zijn van Kwebbeltje.
Toen ik het geluk had om bij Kwebbeltje die WS te mogen volgen van de uiltjes en natuurlijk supertrots het resultaat liet zien aan mijn mede-onzinners, vond SilentOne het ontwerp van KWebbeltje zo mooi dat ze al lachend vroeg of ze dat op haar bruidstaart mocht zetten. Daarom dus dat ik dat gewoon heb nagemaakt zodat ik zeker wist dat de bruid blij zou zijn met mijn deel van de taart. 
en hij rook heerlijk... ik had de pech (mijn neus is zo gevoelig ik kreeg er trek van) hem elke keer te verplaatsen.. xje 
t is dat ik er geen hap uit mocht nemen 
ik wou gewoon nog even melden dat de uiltjes gewoon volledig gekopieerd zijn van Kwebbeltje.
Toen ik het geluk had om bij Kwebbeltje die WS te mogen volgen van de uiltjes en natuurlijk supertrots het resultaat liet zien aan mijn mede-onzinners, vond SilentOne het ontwerp van KWebbeltje zo mooi dat ze al lachend vroeg of ze dat op haar bruidstaart mocht zetten. Daarom dus dat ik dat gewoon heb nagemaakt zodat ik zeker wist dat de bruid blij zou zijn met mijn deel van de taart.
nou, dat hoef je er van mij niet specifiek bij te vermelden hoor
ik vind het al superleuk om terug te zien 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een heel bijzonder project - een hele bijzondere bruidstaart...