1

Onderwerp: Weer eens wat anders; bananen-roomtaart

Het is weer eens iets anders als een taart met marsepein, maar erg lekker, al zeg ik het zelf ;)  :P
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NDIBXPNM.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RBMKBFF8.jpg

Als je wilt weten hoe ik hem gemaakt heb kun je mijn blog lezen, even onderin op de link klikken  :)

2

Re: Weer eens wat anders; bananen-roomtaart

Ziet er idd lekker uit :9

3 Laatst bewerkt door Marloes.91 (11-08-2012 12:52)

Ziet er zeker lekker uit! :)

Heb alleen een vraagje: doe zelf wel eens een poging om een taart te maken met zo'n koekbodem uit zo'n vorm met golfjes aan de zijkant, maar ik krijg die er nooit heel uit, waardoor ik m maar gewoon in de vorm maak en serveer. Gaat ook prima, maar ik vind t toch wel leuk als ie eruit kan :P Hoe krijg jij dat voor elkaar?

Ziet er heerlijk uit

5

Marloes.91 schreef:

Ziet er zeker lekker uit! :)

Heb alleen een vraagje: doe zelf wel eens een poging om een taart te maken met zo'n koekbodem uit zo'n vorm met golfjes aan de zijkant, maar ik krijg die er nooit heel uit, waardoor ik m maar gewoon in de vorm maak en serveer. Gaat ook prima, maar ik vind t toch wel leuk als ie eruit kan :P Hoe krijg jij dat voor elkaar?

Hoi Marloes,
Ik heb een (nieuwe) vorm gekocht met een los bodemplaatje. Ik heb een stevig deeg gemaakt uit het boek van jamie oliver, en als je dat blind gebakken hebt kun je die ribbelrand er dus onder uit halen.
Als je mijn blog leest kun je precies zien hoe ik hem gemaakt heb, de link staat hier onder
Succes!

Is dit een banoffee pie? Die zijn zooooooo lekker!
Heb hem zelf ook eens gemaakt, jammie.

Die van jou ziet er ook heel lekker uit.

:9 mjammie!

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

8

VanessaAssenav schreef:

Is dit een banoffee pie? Die zijn zooooooo lekker!
Heb hem zelf ook eens gemaakt, jammie.

Die van jou ziet er ook heel lekker uit.

Hij lijkt er inderdaad behoorlijk op jah! ik heb een deel van de banoffee pie van jamie oliver gebruikt, maar ook zelf wat aangepast. Pecannoten ipv amandelen, en chocolade in de bodem enzo. maar echt om je vingers bij op te eten jah ;)

9

Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :Y

groetjes elfje elly

10

Heb even je recept bekeken lijkt me heeeerlijk! :9 Goede how to :thumb:

11

Okee, ik heb dus iig een andere vorm nodig, handig om te weten! :) Bedankt.

12

OMG, op de foto ziet hij er al overheerlijk uit, maar als ik je blog lees, loopt het water me helemaal in de mond! Mmm, heerlijk! Met een bladerdeegbodem lijkt hij me ook heerlijk! Doe je die ook eerst blind bakken?

13

mmmmm die ziet er echt heerlijk uit!!!!!!!!!!!!!!