Re: 5 hoge bruidstaart, wit met turqouise, erg trots op, 1e x zo hoog
wow mooie taart, ook erg leuk gedaan met de hartjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 5 hoge bruidstaart, wit met turqouise, erg trots op, 1e x zo hoog
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wow mooie taart, ook erg leuk gedaan met de hartjes
Heel mooi!!
Heel erg mooi gedaan 
Prachtige taart
Heel mooi gedaan en super kleuren 
Prachtig!
hele mooie taart, geweldig!
groetjes neeltje
O heel mooi! Super strak en mooie kleuren combi
bedankt voor de leuke reacties op mijn taart, daar ben ik ook heel blij mee.
Wat ik alleen niet snap is die ene losse aansnijdtaart die er een beetje verloren bij staat? Waarom is er niet gewoon gekozen voor een extra laag zodat de taart nog een trede hoger is
.
dit kwam eigenlijk dat ik niet nog hoger durfde te gaan en de taart oorspronkelijk 4 hoog zou worden. uiteindelijk is de kleine blanda er nog wel bij gekomen, waardoor hij toch 5 hoog werd.
kreeg ook nog een berichtje van de bruid, dat alle gasten de taart erg mooi vonden en gelukkig ook lekker.
vond het wel een leuk gebaar van de bruid dat je dit nog terug hoort.
niet altijd hoor je iets op je taarten en dan is zo'n reactie op de taart wel heel lief.
Heel erg mooi...chique !!! Vind het een geweldig geheel en een mooie kleuren combi.
Mag ik vragen welke dowels jij hebt gebruikt om 5 hoog te kunnen stapelen ?
Groetjes van Suus
wat een prachtige taart! echt geweldig mooi

Mag ik vragen welke dowels jij hebt gebruikt om 5 hoog te kunnen stapelen ?
ik heb de gewone houten dowels gebruikt van Wilton.
de onderste 2 een dag van te voren gestapeld met icing ertussen, deze stond als een huis.
ik denk ook wel doordat het cake was, was de taart al veel massiever dan wanneer het biscuit zou zijn.
onderste zaten totaal wel 10 dowels in, taart 30 cm
Hoi Mollie,
Wat een goed idee om een dag van te voren de onderste 2 te stapelen met icing er tussen. Ik ga in September, 4 hoog stapelen en ik was benieuwd welke dowels jij had gebruikt voor jou mooie creatie.
Dank je wel voor je antwoord !!!
Groetjes van Suus
super!!!
Prachtig! Ben vooral erg weg van de kleurencombinatie 
Helemaal mooi! Gave kleurcombi. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 5 hoge bruidstaart, wit met turqouise, erg trots op, 1e x zo hoog