Re: Daar sta ik dan, ikzelf op een taart!

Wauw, geweldige taart en schitterend poppetje.

Wat je ook doet of laat, de mensen kletsen toch....

27

Super!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

Je eerste keer???? Ik vind hem geweldig!

29

Echt een super leuk idee die strepen op de buitenkant!!!

Wat een vrolijke taart en wat leuk geboetseerd.
Geen tips hoor, misschien enkel een wit stipje in de ogen voor de rest helemaal :thumb:  :thumb:

31

Complimenten, hele mooie taart. Mijn zoontje neemt afscheid van opvang, groep de regenboogjes, dus wil ik ook een regenboogjes taart maken. Jouw taart is een mooi voorbeeld. Ik wil alleen even vragen hoe je dat doet met de laagjes van de binnenkant: ik heb gelezen dat je de biscuit mix gewoon moet maken en dan moet verdelen in 6 porties en kleuren. Ik heb mix nog niet eerder gekleurd, is de kleur die de mix in het bakje heeft ook echt de kleur die het na bakken krijgt of moet het donkerder/lichter? En smeer je tussen alle laagjes biscuit een laagje met een smaakje? Steeds anders of heb je steeds hetzelfde gebruikt?

Bedankt voor de info alvast!

Je brengt me wel op een idee met deze mooi taart. Mijn dochter is in september jarig en ik had een heel mooi plaatje gevonden van Mickey en minnie die ik wou laten printen maar had geen idee wat ik dan met de rest van de taart aan moest aangezien er zo veel kleurtjes in het plaatje zitten. Maar dit zou helemaal geweldig zijn. Mag ik het idee van je stelen ? ;-).

33

Niet tevreden over je poppetje?!?! Ik mocht willen dat ik net zo mooi kan boetseren als jij!! :Y

@GCV: De kleuren zijn na het bakken donkerder, dat wist ik ook niet. Anders had ik het iets lichter gehouden bij het kleuren in de bakjes. Het kleurverschil tussen oranje en geel, en blauw en paars is nu niet zo duidelijk.
Ik heb tussen alle lagen een dun laagje creme gedaan en bij sommige lagen ook een laagje jam en bij sommige lagen ook wat kaneelsuiker.

@Jolanda: Uiteraard mag je het idee "stelen". Ook ik heb dit niet zelf bedacht.  ;)

@momfertje: Thanks!!  :o

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com