1

Onderwerp: Dozen cupcakes/taarten

Ik hoop dat het in de goede rubriek staat, sorry als het niet zo blijkt te zijn :o

Ik vroeg mij af of iemand een goed adres heeft voor betaalbare cupcake dozen voornamelijk en evt taart dozen? Ik weet dat Paardekooper goed is maar ik heb geen eigen bedrijf dus ik kan daar ook niks kopen helaas!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Liefs Nikki

2

Re: Dozen cupcakes/taarten

Hoi Nikki,

bij paardekooper in Barendrecht (is voor jou ook goed te doen)  mag ik altijd spulletjes kopen, en ik heb ook geen pasje of eigen bedrijf.
Meestal bel ik even van te voren en er is nog nooit nee gezegd, zijn echt heel vriendelijk.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Hi Vonn,

Ik weet inderdaad dat er een winkel zit (bij de McDonalds achter is dat toch?) dus ben blij dat je reageert en ik het zo ga proberen haha! Ik ga morgen meteen even kijken en hopen dat het lukt :)

Heel erg bedankt alvast! :)

4

Nikkiiieee schreef:

Hi Vonn,

Ik weet inderdaad dat er een winkel zit (bij de McDonalds achter is dat toch?) dus ben blij dat je reageert en ik het zo ga proberen haha! Ik ga morgen meteen even kijken en hopen dat het lukt :)

Ja dat klopt, tegenover de makro, ga van de week zelf ook weer even langs om taartdozen te kopen. Het zou me verbazen als het niet lukt en je hebt trouwens geen pasje nodig alleen de naam en adres van iemand die een bedrijf heeft dus daarom zullen ze ook niet zo moeilijk doen.
Succes

5

vonn schreef:
Nikkiiieee schreef:

Hi Vonn,

Ja dat klopt, tegenover de makro, ga van de week zelf ook weer even langs om taartdozen te kopen. Het zou me verbazen als het niet lukt en je hebt trouwens geen pasje nodig alleen de naam en adres van iemand die een bedrijf heeft dus daarom zullen ze ook niet zo moeilijk doen.
Succes

zag op de site dat ze cupcake doosjes voor 4 en 6 met inleg in de aanbieding hebben, alleen moet je er erg in hebben dat hun prijzen exclusief 19% btw zijn.

6

makro heeft ze ook

7

vonn schreef:
Nikkiiieee schreef:

Hi Vonn,

Succes

Oke nou dan wordt dat misschien een probleem, ik ben zelf bezig met iets op te zetten maar nog niks officieels. Of kan ik wel die naam en mijn adres gebruiken?

@pullewuppie: Dat zou helemaal mooi zijn aangezien mijn vader wel een Makro pas heeft! Hebben ze cupcakedozen daar of alleen taartdozen dat je weet?

8

Nikkiiieee schreef:
vonn schreef:
Nikkiiieee schreef:

Hi Vonn,

Succes

Oke nou dan wordt dat misschien een probleem, ik ben zelf bezig met iets op te zetten maar nog niks officieels. Of kan ik wel die naam en mijn adres gebruiken?

@pullewuppie: Dat zou helemaal mooi zijn aangezien mijn vader wel een Makro pas heeft! Hebben ze cupcakedozen daar of alleen taartdozen dat je weet?

hoi hoi,
bij de makro in barendrecht heb ik ze nog niet gezien, maar je kan morgen gewoon paardekooper even bellen het is echt geen probleem als je geen bedrijf hebt om daar spullen te kopen.

Groetjes Vonn

9

bij de hema (taartafdeling) verkopen ze ook losse dozen voor weinig. ik dacht 50 cent per doos van 20 cm ofzo, maar het scheelt misschien wel per vestiging.

10

hoi hoi,
was even benieuwd of je paardekooper nog had gebeld, ik wel nl en mag weer gewoon langskomen om spulletjes te kopen.

Groetjes Vonn

11

vonn schreef:

hoi hoi,
was even benieuwd of je paardekooper nog had gebeld, ik wel nl en mag weer gewoon langskomen om spulletjes te kopen.

Groetjes Vonn

Hi Vonn!

Haha nee ik had vandaag geen auto dus ik ga morgenochtend bellen en hopen dat ik dan langs mag komen! Ik laat het je meteen weten en goed om te horen dat het bij jou geen probleem was!

Groetjes

12

Ik mag inderdaad gewoon even langskomen Vonn! Dus ik ga morgen erheen :)

13

Nikkiiieee schreef:
vonn schreef:

hoi hoi,

Groetjes Vonn

Hi Vonn!

Haha nee ik had vandaag geen auto dus ik ga morgenochtend bellen en hopen dat ik dan langs mag komen! Ik laat het je meteen weten en goed om te horen dat het bij jou geen probleem was!

Groetjes

Hoi Nicole,
Is het nog gelukt bij paardekooper, is echt leuk om even te neuzen, wordt altijd een beetje hebberig haha.
Groetjes Vonn

14

vonn schreef:
Nikkiiieee schreef:
vonn schreef:

hoi hoi,

Groetjes Vonn

Hi Vonn!

Groetjes

Hoi Nicole,
Is het nog gelukt bij paardekooper, is echt leuk om even te neuzen, wordt altijd een beetje hebberig haha.
Groetjes Vonn

Heey Vonn!

Ja ik ben dinsdag geweest, was geen probleem! Wat een gevaarlijke winkel zeg, ik werd er ook hebberig van hoor hahaha! :o ik ga er zeker nog veel vaker heen. Maar eerst hoop ik nog binnenkort in de buurt een paar workshops te kunnen doen :D dan kan ik nog meer daar halen hihi.

Groetjes Nicole

15

Nikkiiieee schreef:
vonn schreef:
Nikkiiieee schreef:

Hi Vonn!

Groetjes

Hoi Nicole,
Groetjes Vonn

Heey Vonn!

Ja ik ben dinsdag geweest, was geen probleem! Wat een gevaarlijke winkel zeg, ik werd er ook hebberig van hoor hahaha! :o ik ga er zeker nog veel vaker heen. Maar eerst hoop ik nog binnenkort in de buurt een paar workshops te kunnen doen :D dan kan ik nog meer daar halen hihi.

Groetjes Nicole

Fijn dat het gelukt is, waar volg jij meestal je workshops, had je gezien dat annelies binnenkort in schiedam komt?