1

Onderwerp: saxofoontaart - met enige trots

hey allemaal,

ik post niet vaak mijn creaties, maar ben toch wel een beetje trots op deze laatste en wil hem graag met jullie delen om te horen wat jullie er van vinden.  Ook voor tips, want het verven van de saxofoon lukte niet zo goed. Ik had gouden poeder kleurstof gemengd met kleurloze alcohol, maar had ontzettend veel kleurstof nodig want mijn saxofoon bleef er nog citroentjes geel uitzien.  Iemand tips hierbij?  Alvast bedankt voor jullie reacties! 
Liesje

http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-XZRMVS46.jpg

2

Re: saxofoontaart - met enige trots

Je plaatje is erg klein...
Maar lijkt me geweldig, ik heb ook sax gespeeld...

3

Liesje x schreef:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XZRMVS46.jpg

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

4

Ik heb even het woord mini uit je link gehaald..

Hij is GAAF zeg!!!!
Had je misschien te veel alcohol? En dus te vloeibaar?

Groetjes Miriam

Heel erg mooi!

6

Bedankt voor het vergroten van de foto.
Was de eerste keer dat ik verfde, en int begin was het idd te vloeibaar, maar heb in totaal bijna een half potje kleurstof gebruikt, is dat normaal? de saxofoon was maar zo'n 10cm lang...

7

Prachtig gedaan  :thumb:
Apart ook, mooi hoor!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

8

Hij is super!

Als ik iets goud wil verven, gebruik ik een beetje oranje suikerpasta in plaats van geel voor dat voorwerp. (eigenlijk geel met een ietsiepietsie oranje erdoor, zodat het voor mijn gevoel wat meer goudkleur benadert) Dan krijg je zo'n warme goudgloed door die onderkleur. Weet niet of dat zo hoort, maar voor mij werkt het als een tierelier. :)

9

dan heb je te veel vocht gebruikt... Ik gebruik een puntje poeder en dan de alcohol in druppels toevoegen, totdat je een papje hebt...

Groetjes Miriam

10

Hier mag je zeker trots op zijn, ik vind 'm geweldig... :thumb:

Als het niet recht kan, dan maar krom.....

11

ik was ook al benieuwd hoe ie in het groot eruit zou zien  :) . heel knap gedaan!
ik gebruik zo'n potje vloeibaar goudverf, gewoon met een witte ondergrond eronder. werkt prima. het heet rainbow dus metallic food paint en de kleur is donker goud.

12

Bedankt voor de tips, ga ik zeker proberen de volgende keer!