26

Re: Hebben jullie zin in...

hoi hoi,

wat een ontzettende mooi cupcakes zeg, ze zien er zooo lekker uit

zou je willen vertellen hoe je die eerste cc heb gemaakt met aardbeitjes en witte chocola, en die vanille toef

misschien het recept( kijk heel lief  :Y )

groetjes anke

Jeetje wat ziet dit er allemaal smakelijk uit zeg super!!!!!

Groetjes P@trici@

28

Wauw, wat mooi... En het water loopt me in de mond! Ziet er super uit! En ik ga de milky way creme ook uitproberen (in mijn hoofd denk ik nu: zou dit ook werken met snickers?)!

29

Wat een prachtige cupcakes, zou ze allemaal wel willen proeven, ga er in ieder geval een aantal proberen en zeker ook de appeltaartjes mmmmmm, zou er nu al aan willen beginnen haha

Help mijn vrouw heeft een hobby

30

zin? altijd  :+ . wow, wat een parade  :thumb: . het ziet er allemaal even lekker uit.

meentje schreef:
missnicd schreef:

Wat een lekkere dingen allemaal, hoe maak je die milkywaytoef ?

gelijke delen room en milkyway nemen, eerst de room opwarmen niet laten koken en dan gewoon de milkyway in stukjes erbij en goed roeren tot het gesmolten is, eventueel nog beetje op laag vuurtje want het is een beetje lastig spul op gesmolten te krijgen  :D  dan laten afkoelen in koelkast en opkloppen met zakje klopfix.

kan iemand mij uitleggen wat ze bedoeld met gelijke delen room en milkyway??

en room is gwn slagroom toch????  sorry miss domme vraag

32

lekker zeg!!! ziet er super uit!

heb ik wel meteen een vraagje... die toeven zien er super mooi "strak" uit. iemand een tip hoe je dat voor elkaar krijgt??? mijn toeven zijn altijd een beetje "gebarsten/ onderbroken" in ieder geval niet zo mooi vloeiend. zou graag weten hoe dit dus wel lukt.
dank je wel alvast!

33

Tyli, dat klinkt of er nog lucht in je spuitzak zit of dat je creme te droog is? Ik heb zelf wat geoefend op het tempo waarmee je rond gaat op het cakeje en de druk die je uitoefent op de spuitzak... Als je eenmaal de goede snelheid hebt, kan er eigenlijk niets meer mislukken.

Wow wat een parade!!
(vraagje....dat strikje, zet je dat nou vast met een kopspeld? Lijkt iig zo :think: )

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten