1

Onderwerp: over gebleven kapsel

Hallo allemaal

Van het over gebleven kapsel bonbons van gemaakt, erg lekker, en heel leuk om te doen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XPSC4RIG.jpg

Bedankt voor het kijken

2

Re: over gebleven kapsel

Wat leuk zeg!  :thumb:  En hier zit gewoon biscuit in? Hoe heb je dat gedaan?

3

Dat ziet er heeeerlijk uit!

Elke taart is een feestje waard!!   Groetjes, Nancy
www.facebook.com/opentoptaart. :-)

4

hmm yummie :Y , ben ook benieuwd naar how to.

ja ik ook!

6

dank je,

Ik heb van de overgbleven kapsel gekruimeld en botercreme, jam, vanille extract door gedaan, bolletjes van gemaakt en in de koelkast, 30 min of iets langer, vriezer kan ook, wanneer je het uit de koelkast of vriezer haalt ff op temepartuur laten komen, chocolade van callebaut  met cacao poeder, als je dit niet hebt, zonnebloem olie gebruiken, dit werkt ook heel goed, dit heb ik gedaan, zodat het vloeibaar is en niet te dik is, ik heb het au bain marie warm gemaakt, bolletjes op een rooster met een bord eronder, 1 voor 1 chocolade er over heen doen. als je klaar bent ff laten uit lekken, dit hoeft niet lang te zijn en in de koelkast, wanneer je ziet dat het ward hard is geworden kan je het met je een mesje voorzichtig de bollejes los halen en in papiertjes doen, ik heb van het werk een spuitje en daarmee heb ik het gespoten.

Zo heb ik het gedaan, het is echt heel lekker, je proeft niet eens dat het een kapsel is of cake, proeft meer naar een vulling, vrienden dachten dat het caramel was ofzo. succes!

7

dat ziet er mooi uit. ik doe dit ook weleens met mijn cakepops uit de cakepopmaker. beetje hetzelfde idee.

8

met een spuitje bedoel je dan een gewone of eentje speciaal met spuitmondje (want aan je versieringen te zien is het precies zon henna spuitje)

9

bakerellaa schreef:

met een spuitje bedoel je dan een gewone of eentje speciaal met spuitmondje (want aan je versieringen te zien is het precies zon henna spuitje)

je kan het ook met een gewone spuitmondje doen, maar niet met zo een groot gaatje,  ik heb dit niet met een henna spuitje gedaan omdat je daar iets meer druk op moet zetten, liever een normaal spuitje, ik heb van het werk, maar bij de aphotheek hebben zie die ook wel.

10

MMMMM ziet er lekker uit!!!!!

11

Wauw, mooi hoor! Geen idee dat dat ook kon... Weer iets om uit te proberen!

12

Brwie schreef:

Wauw, mooi hoor! Geen idee dat dat ook kon... Weer iets om uit te proberen!

.

Dank je wel, vaak proberen op een blaadje,
Ik doe het ook met icing op taarten spuiten, geeft een effect van 1001 nacht,