1

Onderwerp: Naam op bordje op een taart

Hai,
Eigenlijk lees ik vooral veel mee op het forum, maar schrijven doe ik haast niet. Nu heb ik toch een vraag en ik heb het hele internet afgezocht maar ik kan maar niet vinden wat ik zoek:
Ik wil op een verjaardagstaart een soort naambordje maken, maar dan recht op. Dus de naam van de jarige in uitgestoken letters op een rechthoekig, wolkjesachtig, rond of bloemachtige vorm (wat dan ook) die dan met prikkers/ijzerdraad/iets anders uit de taart steekt.
Ik weet zeker dat ik het hier een keer gezien heb, maar ik ben zo slim geweest dit idee nergens op te slaan..Heeft iemand enig idee wat ik bedoel? Ik wil namelijk weten hoe ik dit dan het beste op de taart kan bevestigen..

Groetjes,
Nikita

Nu eindelijk ook voor mij een hobby-website: www.nikitaart.nl en www.facebook.nl/nikitaarten

2

Re: Naam op bordje op een taart

Ik maak de vorm 2x, druk twee cocktailprikkertjes in de onderste - vastplakken met tyloselijm! - dan de tweede er precies bovenop en plat laten drogen. Er zijn ook mensen die kiezen voor spaghetti-stokjes om alles eetbaar te houden, maar die zijn me te onbetrouwbaar, die breken me te vaak af ( Bovendien, rauwe spaghetti is nu niet bepaald een lekker hapje ;) :+)

Hier zie je een voorbeeld:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N7LV7ARR.jpg

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>