126

Re: Recipe for CakeBoss Sponge Cake

Maak vanavond weer een en dan met sinasappel smaak ,dus even raspen en dan afwachten qwa smaak  :Y  :)

Ik leer elke dag weer een beetje bij ...

127

Lijkt me heerlijk! Ik wil voor zaterdag deze bakken en vullen met champagnecreme en vers fruit erop en chocostokjes erom  :D

128

Nou ik moet nog even door bakken, want de eerste is net 3 cm. hoog geworden. Ik heb alle mix in een 25 cm. vorm van PME gedaan. En op 150 gr. ong. 40 min. gebakken. Misschien moet ik ook bij deze de temp. gewoon op gaan bouwen en op lagere temp. beginnen.

129

Ik wil de mijne vullen ,,de cake heb ik met citroenrasp gemaakt ..waar kan ik het mee vullen ..
Ik heb chocolade / slageroom / verse room (aldi) / vlaaivullingen..thuis ..en wou de eerste met chocolademouse maken ..maar de tweede laag ..en bovenop ... :think:

130

Euh ja ik de tweede keer de cake gebakken, maar omdat ik de verkeerde samenstelling heb gebruikt ...Is hij nogal erg stevig geworden  :rolleyes:  :s Vind het zelf niet lekker ..
Ik had de suiker en melk samen gedaan en en die er weer uit gehaald enz enz ...dus ging al vanaf het begin mis  :o Toch in oven gedaan...en was wel hoog geworden ..maar heel stevig  :s

De eerste x was de cake heel lekker ,maar deze is niet mijn ding ..
is wel gevuld met chocolademouse met marsmellows en is erg lekker :) Van fouten leer je en weet nu dat ik als ik moe ben (mede door medicatie ) geen taarten/cake moet bakken  :s

131

heeft iemand deze cake al eens in een blanda gemaakt? dan moet ik hem denk ik ook echt vullen tot aan de rand met beslag of niet?
Heb laatst dit recept gebruikt bij een 25 cm rond en ben eigenlijk vergeten of hij veel omhoog kwam (in mijn gedachten niet)

groetjes cicindy......een enthousiaste beginneling