Onderwerp: Tiny shoes cutters van Frankly Sweet
Weet iemand of de Tiny shoes cutters van Frankly Sweet ook in Nederland te koop zijn of alleen maar via de webshop van Frankly Sweet.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Tiny shoes cutters van Frankly Sweet
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand of de Tiny shoes cutters van Frankly Sweet ook in Nederland te koop zijn of alleen maar via de webshop van Frankly Sweet.
Even googlen doet wonderen, ik kwam de set tegen bij Spullen voor je Taart.
Even googlen doet wonderen, ik kwam de set tegen bij Spullen voor je Taart.
Had ik gedaan maar kreeg allen de webshop van frankly sweet en een webshop in nieuw zeeland. maar dank je wel voor het google voor mij.
Of CakesbyBien.
Ow ik wist niet dat Bien ze ook heeft! Dan bij Bien.
Jep had ik inmiddels ook gevonden. Stom he gisteren kon ik niets vinden met google en vandaag vind ik gewoon 3 shops die hem verkopen. Het gaat dus goed komen.
Ik heb ze vorig jaar gekocht bij spullenvoorjetaart en werd er echt knettergek van!!! Misschien te weinig geduld hhahaha. Ik hoop dat jij er meer plezier van zult hebben!
ik maak ze zonder die uitstekers en dan met de geometric set, maar de set is wel heel handig.
en in okt komt het er een boekje van uit, ik zit er al met smart op te wachten!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Tiny shoes cutters van Frankly Sweet