1

Onderwerp: toch maar eens voorstellen

Hallo allemaal, ik ben Femke en kijk hier al een tijdje rond en nu dan toch maar eens de stap gezet om me aan te melden en voor te stellen.
Ik heb altijd wel veel gebakken maar vooral de ouderwetse cake, appeltaart en vlaai en het decoreren is eigenlijk nog helemaal nieuw voor me.
Ben nu dus begonnen met het bakken en decoreren van cupcakes. Heb een zoontje van 2,5 en een van 6 maanden en het lijkt me gewoon super leuk om voor hun mooie dingetjes te kunnen maken met verjaardagen enzo. De oudste vind het zelf ook geweldig om in de keuken bezig te zijn dus hij mag ook altijd een paar cakejes decoreren.
Wie weet durf ik me ooit wel eens te wagen aan het maken van een taart maar voorlopig heb ik nog wel even genoeg aan de CC's

2

Re: toch maar eens voorstellen

Welkom op dit gezellig forum. :)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Dit had ik nog niet gezien:) welkom op ons tweede gezamelijke forum! (op de andere ben ik momenteel iets minder actief alleen)

4

Hallo Femke,

Welkom op dit geweldige forum! Je kunt op deze site een schat aan informatie terugvinden, die onze hobby nog veeeeeel leuker maakt!! :Y  :Y

Mag ik zo vrij zijn om je een paar tips geven?  O-)

Als je een vraag hebt, gebruik dan eens de ‘zoekfunctie’. Dat doe je door bovenaan de pagina op het woord ‘zoeken’ klikken. Typ je zoekterm in, klik een aantal rubrieken aan waar je hoopt je antwoord te vinden (of allemaal als je het niet zo goed weet) en ... bingo! De kans is heel groot dat eerder al iemand anders net dezelfde vraag had als jij en dan heb je meteen een heleboel antwoorden. :thumb:

In de linker kolom kun je klikken op ‘tabellen’, ‘howto’s’, ‘recepten’ en ‘FAQ’, ook hier vind je informatie waar je wel enkele avonden zoet mee bent. :D

En als laatste tip. Lees telkens de ‘sticky’ bovenaan de rubriek waar je je vraag/foto/nieuwtje wilt plaatsen. Zo weet je onmiddellijk of je topic wel op de juiste plaats staat en bespaar je de moderators het werk om je topic te verplaatsen. :rolleyes:

Veel plezier!
Groetjes Samantha  :)  :)

5

sam schreef:

Hallo Femke,

Welkom op dit geweldige forum! Je kunt op deze site een schat aan informatie terugvinden, die onze hobby nog veeeeeel leuker maakt!! :Y  :Y

Mag ik zo vrij zijn om je een paar tips geven?  O-)

Als je een vraag hebt, gebruik dan eens de ‘zoekfunctie’. Dat doe je door bovenaan de pagina op het woord ‘zoeken’ klikken. Typ je zoekterm in, klik een aantal rubrieken aan waar je hoopt je antwoord te vinden (of allemaal als je het niet zo goed weet) en ... bingo! De kans is heel groot dat eerder al iemand anders net dezelfde vraag had als jij en dan heb je meteen een heleboel antwoorden. :thumb:

In de linker kolom kun je klikken op ‘tabellen’, ‘howto’s’, ‘recepten’ en ‘FAQ’, ook hier vind je informatie waar je wel enkele avonden zoet mee bent. :D

En als laatste tip. Lees telkens de ‘sticky’ bovenaan de rubriek waar je je vraag/foto/nieuwtje wilt plaatsen. Zo weet je onmiddellijk of je topic wel op de juiste plaats staat en bespaar je de moderators het werk om je topic te verplaatsen. :rolleyes:

Veel plezier!
Groetjes Samantha  :)  :)

Dank je. Ik had inderdaad al flink rond geneusd en gelezen. Op het forum vind ik het soms nog weleens lastig om precies te vinden wat ik zoek maar dat komt vanzelf wel denk ik.