Onderwerp: Mijn kleine parade
Sindskort ben ik bezig met deze verslavende hobby. Het heeft even geduurd voordat ik de taarten durfde te maken en om foto’s ervan op deze site te zetten. Dankzij deze site heb ik veel geleerd en heeft me geholpen om mooie taarten te kunnen maken. Bedankt iedereen voor de inspiratie. Feedback is welkom!
1. Verschillende verjaardag taarten
Rode taart van marsepein; roze paars van fondant en slagroom taart gevuld met Zwitserse room met frambozen jam.
2. Bloemen taart voor mijn schoonzus gemaakt
Taart is van marsepein, gevuld met aardbeienmousse en chocoladeganache (uit recepten geprobeerd).
3. Geboorte taart voor onze neefje Stijn
Taart is van marsepein, gevuld met zwitserse room met frambozen jam
4. K3 taart
Dankzij deze site heb ik Sandra (Nagelsan) leren kennen, we wonen allebei in Barendrecht en zij heeft mij geholpen een taart strak te bekleden. Bedankt Sandra!
, gevuld met frambozenmousse (uit recepten geprobeerd)
5. Babyshower taart
Dankzij de ‘how to van zwangere buiktaart‘en veel voorbeelden die ik via deze site heb gevonden, heb ik samen met een vriendin deze taart voor de babyshower van een vriendin van ons gemaakt. Pff wel veel werk zeg zeker omdat onze kinderen erbij waren
(geen oppas kunnen regelen). Wij zijn niet helemaal tevreden met het resultaat maar het begin is er. Hij is gevuld met bcmix, verse frambozen, stukjes pure chocolade en een laagje lemoncurd
Bedankt voor het kijken!