1

Onderwerp: 4 kleine taartjes

voor mijn eerste bruidsproeverij! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Ook voor mij de eerste proeverij. Alles goed getimed, komt de bruid en haar moeder een uur te vroeg... Zit ik daar met m'n goede gedrag met een peuter die nog niet op bed ligt.
Afijn, het kwam allemaal goed gelukkig, ze waren tevreden en hebben er lekker van gegeten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MAIIEC3Y.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-P7XSUQKA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z3PWCXQK.jpg

Gevuld met:
- aardbeienvlaaifruit en aardbeiencreme
- aardbeienvlaaifruit en botercreme met stukjes pure chocolade
- champagnecreme en frambozencreme met stukjes frambozen
- frambozencreme met stukjes frambozen en lemon curd

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

2

Re: 4 kleine taartjes

Mooi! Wat hebben ze voor smaken gekozen?

3

Heel chique taartjes! Klinkt ook heel lekker! :P  :9  :P

Vervelend dat ze te vroeg waren- onnodig extra stree. :s

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

4

:thumb: mooie en lekekre taartjes :Y

en ja, dat te vroeg komen....  :grr:  waarom maak je een afspraak op een bepaald tijdstip dan? :rolleyes:
(hier ook schoonfamilie die liever 'op tijd' (als in veel te vroeg) komt dan te laat (lees op tijd) :rolleyes: ; ik kan d'r niet aan wennen :nooo )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Hele leuke taartjes en de vullingen klinken mmm!

Welke kleur roze heb je gebruikt voor de bloemen?

6

Dank voor de leuke reacties!

Ik was er ook helemaal niet blij mee dat ze een uur te vroeg kwamen; gelukkig was ik wel helemaal klaar en vonden ze het zelf ook heel vervelend en konden ze mijn voorbeeldige peuter er wel bij hebben (voor een stukje taart doet hij alles  :+ )

Het is uiteindelijk een 4 laagse stapel geworden: 2 taarten met aardbeienvlaaifruit en aardbeiencreme en 2 met aardbeienvlaaifruit en botercreme met stukjes chocolade; hoe zoeter hoe beter aldus de bruid!

En de kleur roze: hij is van wilton, weet even niet hoe hij heet, kom ik op terug als het potje uit de verhuisdoos gekomen is waar hij nu in zit!

7

CountryIrma schreef:

Ik was er ook helemaal niet blij mee dat ze een uur te vroeg kwamen; gelukkig was ik wel helemaal klaar en vonden ze het zelf ook heel vervelend en konden ze mijn voorbeeldige peuter er wel bij hebben (voor een stukje taart doet hij alles  :+ )

Het is uiteindelijk een 4 laagse stapel geworden: 2 taarten met aardbeienvlaaifruit en aardbeiencreme en 2 met aardbeienvlaaifruit en botercreme met stukjes chocolade; hoe zoeter hoe beter aldus de bruid!

En de kleur roze: hij is van wilton, weet even niet hoe hij heet, kom ik op terug als het potje uit de verhuisdoos gekomen is waar hij nu in zit!

Gefeliciteerd met de opdracht en dank je wel voor je reactie. Ik wacht het nog wel even af, of spiek even als ik bij mijn taartenwinkeltje ben. De vullingen klinken erg lekker! Wat voor stukjes chocolade doe je door de botercrème?

Gr.
Sandra

8

MamaSan schreef:
CountryIrma schreef:

Gefeliciteerd met de opdracht en dank je wel voor je reactie. Ik wacht het nog wel even af, of spiek even als ik bij mijn taartenwinkeltje ben. De vullingen klinken erg lekker! Wat voor stukjes chocolade doe je door de botercrème?

Gr.
Sandra

Ik had een pure reep chocolade geschilferd door de botercreme geroerd.
En de kleur (even gezocht in de hebshop): volgens mij is het rose, uit een potje, van wilton.

9

CountryIrma schreef:
MamaSan schreef:
CountryIrma schreef:

Gr.
Sandra

Ik had een pure reep chocolade geschilferd door de botercreme geroerd.
En de kleur (even gezocht in de hebshop): volgens mij is het rose, uit een potje, van wilton.

Dank je wel!